آرشیو چهارشنبه ۱۷ امرداد ۱۳۹۷، شماره ۹۲۸۳
ورزش
۱۱

خبر

حاجیلو:بازی جمعه سخت خواهد بود

سرپرست تیم استقلال گفت:دراین 10 روزی که درتمرینات و بازی های تیم هستم متوجه شدم که استقلال ازهیچ تیمی نمی ترسد. حاجیلودرخصوص آخرین شرایط تیم استقلال قبل از بازی با تراکتورسازی گفت: بازی سختی در پیش داریم. وی افزود:رفتارشفر با بازیکنان به شکلی است که آنها با تمام وجود برای استقلال بازی می کنند. نگاه شفر به بازیکنان ابتدا پدرانه است و بعد حالت تعلیم دارد.او بازیکنانی که نمره 20 می گیرند را دوست دارد واین درست مثل رابطه معلم و شاگرد است.

گنج زاده: با مدال طلا روحیه خواهم داد

قهرمان کاراته جهان گفت: تمام تمرکزم به حریفانم دراندونزی است و قطعا تجربیات دوره گذشته نیز تاثیر منفی درعملکردم نخواهد داشت وحتی باعث عملکرد مثبت من خواهد شد.سجاد گنج زاده اظهار داشت: روز اول مسابقات کاراته بازی های آسیایی با مسابقات وزن من شروع خواهد شد و امیدوارم با کسب مدال طلا به سایربازیکنان انرژی وروحیه بدهم تا در پایان مسابقات موفق به کسب چهار مدال خوشرنگ شویم.وی گفت: عملکردم به گونه ای خواهد بود که دیگر مهم نیست چه کسی رقیبم باشد. در سال های اخیر در مسابقات سطح بالاتری نسبت به بازی های آسیایی شرکت کردیم و نتایج خوبی را رقم زدیم، امیدوارم دراندونزی نیز شرایط به گونه ای باشد که نتایج تیم کاراته قابل قبول باشد.

انتقاد کاپیتان سپیدرود

کاپیتان تیم فوتبال سپیدرود گفت:نمی دانم سرمربی تیم چقدر زود یادش رفته که درهمان جلسه سراغ من را می گرفت اما اگر می خواهند موضوع توهین هایش به هواداران سپیدرود را با کنارگذاشتن من کم رنگ کند به خودش مربوط است. کعبی افزود: به هرحال من یک بازیکن هستم وبا تصمیم باشگاه کنارآمدم وحالا انتظاردارم که هرچه زودتر تکلیفم را مشخص کنند و با خارج کردن نام من ازلیست، زمان کافی برای جذب بازیکن و تقویت تیم داشته باشند.