آرشیو شنبه ۲۰ امرداد ۱۳۹۷، شماره ۶۸۴۹
ایران زمین
۲۰

دو خط خبر

خانه کاراته مشهد در قالب یک سوله با زیربنای 800مترمربع و با هزینه 12 میلیارد ریال در مجموعه ورزشی کوثر منطقه قاسم آباد این شهر افتتاح شد.

بازوی دست راست نوجوان 13ساله تبریزی که چند روز پیش در جریان حادثه تصادف خودرو در جاده قزوین تاکستان قطع شده بود، در بیمارستان فوق تخصصی البرز کرج با موفقیت پیونده زده شد.

دومین دوره مسابقات چندجانبه «اسلالوم» (خودروهای سنگین جام جاده و معرفت)، با شرکت 60 شرکت کننده در مجموعه ورزشی انقلاب کرج برگزار شد.

حسین دلشب مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر گفت: آلودگی زیست محیطی مربوط به برخی فازهای پارس جنوبی که در قالب بوی میعانات گازی نمود داشت، برطرف شد.

قاسم جان بابائی معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در قالب اجرای طرح تحول نظام سلامت در طول دولت تدبیر و امید 110 هزار تخت بیمارستانی در کشور بازسازی و احداث شده است.

تمبر «نذر خون خیر مکرر»، در راستای نهادینه کردن فرهنگ اهدای خون در جامعه در سی و هفتمین همایش مدیران کل انتقال خون کشور در مشهد رونمایی شد.

حمیدرضا جانباز مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با اشاره به کاهش نزولات جوی و شرایط خشکسالی، افزود: برای گذر از این سال های سخت خشکسالی که بدترین وضعیت آبی را در طول 48 سال آماری داریم، باید تاب آوری مدیران و تاسیسات افزایش یابد.

فاطمه آیروم رئیس اداره دامپزشکی ماکو گفت: امسال 6 میلیون تن انواع فرآورده های دامی پس از بازدیدهای بهداشتی، از طریق مرز بازرگان به کشورهای جمهوری آذربایجان، ترکمنستان، تاجیکستان، عراق، افغانستان، پاکستان و ازبکستان ترانزیت شد.

نبی الله هزارجریبی نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: مهاجرت به گلستان افزایش یافته و این مساله بیشتر شدن بیکاری، مشکلات فرهنگی و اجتماعی در این استان را به دنبال دارد.