آرشیو شنبه ۲۰ امرداد ۱۳۹۷، شماره ۴۱۵۷
ورزش
۱۵

کوتاه از جهان ورزش

کاپیتان های بارسلونا برای فصل پیش رو مشخص شدند. لیونل مسی کاپیتان اول، بوسکتس کاپیتان دوم، پیکه کاپیتان سوم و سرخی روبرتو کاپیتان چهارم آبی اناری ها در فصل جدید لالیگا خواهند بود.

نریموسی گزارشگر بازی جنجالی استقلال خوزستان و پرسپولیس در مصاحبه ای اعلام کرد لیدرها وضعیت فوتبال ایران را تحت الشعاع قرار می دهند و آنها می توانند حتی روی گزارشگران نیز تاثیرگذار باشند.

شبکه رادیویی اوندا سرو مدعی شد که لوکا مودریچ از باشگاه رئال مادرید درخواست جدایی خواهد کرد.

تیم جوانان ایران در دومین مسابقه خود در جام کنفدراسیون والیبال آسیا مقابل استرالیا به پیروزی رسید تا به عنوان صدرنشین گروه B راهی دور بعد شود.

ناکامی بزرگ در کارنامه فدراسیون بسکتبال. تیم بسکتبال جوانان ایران با شکست مقابل نیوزیلند از صعود به جمع نیمه نهایی آسیا و کسب سهمیه جام جهانی بازماند.

سیدجلال حسینی، در واکنش به فحاشی هایی که در بازی با استقلال خوزستان انجام شد، گفت: در این بازی دائما به من فحاشی می کردند. من منتظر تصمیم کمیته انضباطی در این باره هستم. ناموس مان را از سر راه نیاورده ایم که هر کسی هر چه دلش بخواهد، بگوید.

رییس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: پرونده دیدار استقلال خوزستان و پرسپولیس در اولویت فعالیت های کمیته انضباطی در روزهای آتی قرار خواهد داشت.

تیم های حاضردر لیگ برتر انگلیس بیش از یک میلیارد و 330 میلیون یورو برای خرید بازیکن در فصل نقل و انتقالات امسال هزینه کردند.