آرشیو یکشنبه ۲۱ امرداد ۱۳۹۷، شماره ۹۲۸۶
ورزش
۱۱

گوناگون

مسی، تاریخ ساز می شود

مهاجم بارسلونا امشب با پیروزی برابر سویا درسوپرجام اسپانیا می تواند فاتح سی و سومین جام خود دراین باشگاه شود و نام خود را به عنوان پرافتخارترین بازیکن این تیم ثبت کند.

دو آبی پوش نقره داغ شدند

کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال سجاد آقایی واللهیارصیادمنش دو بازیکن تیم استقلال را به دلیل رفتار غیر ورزشی در دیدار مقابل ذوب آهن، به مدت یک ماه محروم کرد.

پایان کابوس با مدال طلا

عضوتیم ملی تکواندوگفت: امیدوارم به کابوس 2 ساله ام پایان دهم عاشورزاده با تاکید برآمادگی بالای خود برای حضور دربازی های آسیایی گفت: خیلی وقت بود به این آمادگی ایده آل نرسیده بودم. خودم ازشرایطم خیلی راضی هستم وامیدوارم با حفظ این شرایط به یک مدال خوشرنگ دست یابم.

انتظار 5 مدال طلا از کشتی

علیرضا حیدری دارنده 6 مدال کشتی جهان والمپیک گفت: فکر می کنم وضع کشتی در بازیهای آسیایی ازباقی رشته ها بهتر باشد و پیش بینی ام کسب 5 مدال طلا درآزاد و فرنگی است.

تیم امید وارد جاکارتا شد

تیم ملی فوتبال امید ایران برای شرکت دربازی های آسیایی وارد جاکارتا شد.تیم کشورمان 24مرداد در نخستین مسابقه به مصاف عربستان می رود.

بازگشت بیات به سپیدرود

با حکم محمد نوین، مالک باشگاه سپیدرود کیومرث بیات به عنوان مدیرعامل جدید این باشگاه انتخاب شد.بیات در مقطعی خودش مالک باشگاه بوده است.

سرخپوشان در ضیافت برانکو

برانکو سرمربی پرسپولیس طبق عادت خود، هرچند ماه یک بار ضیافت ناهاری برای بازیکنانش برگزارمی کند واین بار هم فردا سرخ پوشان دورهم جمع خواهند شد.

خانه نشینی لژیونر فوتبال

بازیکن ایرانی تیم ترابوزان ترکیه در جریان بازی تیمش مقابل کالیاری مصدوم شد.شدت مصدومیت وحید امیری به حدی بود که مجبور به ترک زمین شد و پزشکان باشگاه بعد از معاینه روی پای امیری به این نتیجه رسیدند که این بازیکن باید سه هفته دورازمیادین باشد.

خوشحالی ستاره فوتبال

فوق ستاره پرتغالی گفت: به دنبال ارائه بهترین عملکرد برای یوونتوس هستم. رونالدو گفت: از زمان کودکی، بازی های یوونتوس را دنبال می کردم و رویای بازی برای این تیم را داشتم.