آرشیو چهارشنبه ۲۴ امرداد ۱۳۹۷، شماره ۵۱۷۹
دانش
۱۳

حق با شماست

# قانون موقت

فخری از تهران:

طرح ممنوعیت ورود موتورسیکلت ها به تونل های شهری چرا متوقف شد؟ آیا پلیس راهور همان یکی دو روز اول نظارت دارد؟ چرا قانون و طرح جامعی در مورد تردد ضابطه مند موتورسیکلت ها وجود ندارد و اجرا نمی شود؟

# اتوبوس دودزا

فرامرزی از تهران:

چرا پلیس با اتوبوس ها و مینی بوس های دودزا که در سطح شهر بسیار تردد دارند برخورد نمی کند؟ چرا باید برخورد با آنان از آبان شروع شود؟ یعنی تا آبان رواست که دود بخوریم؟

# شغل زندان

نمازی از خرم آباد:

بعد از آزادی زندانیان آیا فکری به حال زندگی و شغل این افراد می شود؟ بهتر است دولت همزمان با آزاد کردن این افراد شغل مناسبی برایشان مهیا کند تا دوباره درگیر جرم و جنایت نشوند.

# صادرات شیرخشک

پناهی از قائمشهر:

شایعاتی مبنی بر ارسال و صادرات شیر خشک ایرانی به کشورهای دیگر شنیده می شود، چرا باید با این وضعیت بد کارخانه های لبنی این اقدام صورت گیرد؟ مسئولان رسیدگی کنند.

# حقوق نجومی

جمعی از شهروندان: مجلسی ها برای افزایش حقوق خودشان و مدیران ارشد دولتی بسیار پرتلاش عمل می کنند و مثل همیشه موفق هستند، چرا برای گرفتن حق مردم هیچ اقدامی نمی کنند؟ چرا حرف ها و شعارشان به عمل تبدیل نمی شود؟

# بیمه تاکسی داران

مروتی از تهران: سازمان تاکسیرانی تهران باوجود دریافت حق بیمه به مدت هشت ماه از تاکسی داران، این مبالغ را به سازمان تامین اجتماعی پرداخت نکرده و سازمان تامین اجتماعی اعلام کرد علاوه بر پرداخت این 8 ماه باید جریمه نیز پرداخت شود البته از جیب رانندگان!

# ایستگاه زیادی

غلامی از تهران:در خط اتوبوس های شهدا-والفجر ایستگاه های نزدیک به هم و البته در مکان های نامناسب و خطرآفرین وقت زیادی از مردم را تلف می کند.

روابط عمومی: 22262142