آرشیو پنجشنبه ۲۵ امرداد ۱۳۹۷، شماره ۹۲۹۰
ورزش
۱۱

خبر

کرانچار: باید ازکره 3 امتیاز بگیریم

سرمربی تیم فوتبال امید گفت: با توجه به اینکه مقابل عربستان به تساوی رسیدیم انگیزه ما برای کسب نتیجه در2 بازی بعدی بیشتر شد. کرانچار گفت: باید بعد ازاین بازی دو روز دیگر با کره شمالی بازی کنیم. بازیکنان خیلی تلاش کردند و بسیار دویدند. موقعیت های خوبی داشتیم اما استفاده نکردیم.وی افزود: درگروهی هستیم که سه تیم از بهترین های این جام به نام عربستان، کره شمالی و ایران کنارهم هستند. معتقدم شانس ایران وعربستان بالاترازکره شمالی است و شانس بیشتری برای صعود دارند اما لازمه این کار، کسب پیروزی در دو دیدارباقی مانده است.

بسحاقی: به تکواندو خوشبین هستم

مربی تیم ملی تکواندو گفت: ورزش تکواندو رکوردی نیست و ثانیه ها نتایج ما را مشخص می کنند اما همه ما خوشبین هستیم که هر پنج نفر بتوانند مدال کسب کنند.بسحاقی گفت: با توجه به زحمتی که بازیکنان دراین مدت کشیدند به نظر من حق هر پنج نفرآنها کسب مدال طلا است.

پولاد مردان در جاکارتا

نخستین گروه ازکاروان وزنه برداری برای حضوردر بازی های آسیایی به جاکارتا رفت.سهراب مرادی، کیانوش رستمی، علی هاشمی، محمدرضا براری، بهداد سلیمی، سعید علی حسینی، علی مکوندی و مجید عسگری نمایندگان وزنه برداری دراین رقابت ها هستند.

احضار ستاره لیورپول

پلیس انگلیس ستاره مصری تیم فوتبال لیورپول را به دلیل استفاده از تلفن همراه در حین رانندگی احضار کرد.صلاح که فصل گذشته درلیورپول درخشش فوق العاده ای داشت، برای چهار سال دیگر قرارداد خود را با این تیم تمدید کرد.

مخالفت با جدایی آقای گل

برانکو پس ازآنکه متوجه شد علیپور با پیشنهادهای اروپایی مواجه است و تمایل به جدایی دارد، اعلام کرد تنها در صورتی با جدایی آقای گل لیگ موافقت می کند که باشگاه مهاجم خارجی خوبی را جذب کند.