آرشیو پنجشنبه ۲۵ امرداد ۱۳۹۷، شماره ۵۱۸۰
زندگی
۱۳

حق با شماست

# مترو-انتظار

رحیمی از تهران: فاصله توقف قطارهای خط 3 مترو بیشتر از خطوط دیگر است. حجم قابل توجه مسافران و نیز ساعت پیک استفاده از این خط، مشکلات فراوانی را برای مسافران ایجاد می کند. مسئولان رسیدگی کنند.

# ترافیک لاله زار

خزایی از تهران: توقف چرخ های دستی و موتورسیکلت ها در خیابان لاله زار عبور و مرور را برای عابران و خودروها سخت کرده است، شهرداری محترم منطقه رسیدگی کند.

# رانت - واحد

مزینانی از تهران:خصوصی سازی شرکت واحد چیزی جز منبع درآمد برای عده ای نشده و متاسفانه این شرکت های خصوصی در جهت افزایش کیفی خدمات به شهروندان و رانندگان هیچ اقدام مفیدی انجام نداده اند.

# مجلس- بیت المال

قدیمی از نوشهر: چرا مجلس شورای اسلامی قوانین سختی برای بستن راه های اختلاس و مفاسد اقتصادی تصویب و اجرا نمی کند تا دست دزدان از بیت المال کوتاه شود؟

# انبار - سوخت

خانی از آستارا: ذخیره سازی بنزین توسط عده ای سودجو به بهانه گران شدن بنزین و ذخیره سوخت در خانه و انباری ها خطرات زیادی برای شهروندان دارد. امیدوارم با وضع قوانین از تحویل سوخت در ظروف خودداری شود.

# دولت - شفاف

عباسی از تبریز: درآمدهایی که از محل آزادسازی کالاها و حذف یارانه ها توسط دولت به دست آمد صرف چه مخارجی شد؟ چرا دولت در این رابطه شفاف سازی نمی کند؟

# گران فروش - کم فروش

جلالی از اسلامشهر: علاوه بر گران فروشی که دیگر رایج شده، کم فروشی نیز بین کارخانه های لبنی و البته مواد غذایی در حال انجام است. این عمل بسیار ظالمانه و پایمال کردن حقوق مردم است.

# بلیت - هواپیما

مهدوی از تهران: افزایش قیمت بلیت هواپیماها با چه معیار و قانونی صورت گرفته است؟ مگر استفاده از هواپیماهای فرسوده که با جان مردم بازی می کنند آن قدر گران و هزینه بر است؟

info@jamejamonline.ir
روابط عمومی: 22262142