آرشیو پنجشنبه ۲۵ امرداد ۱۳۹۷، شماره ۵۱۸۰
ورزش
۱۷

سردار مثل برادر کمکم می کند

شکاری: هدف های بزرگی دارم

روبین کازان باخت و رضا شکاری، پیراهن این تیم را به تن کرد. او سال گذشته به روبین کازان ملحق شد و با حمایت قربان بردیف توانست یکی از بازیکنان فصل جدید تیم هم باشد. رضا شکاری در نیمه دوم بازی با زنیت سن پترزبورگ به میدان رفت. بردیف سرمربی روبین در این باره می گوید: «او بازیکن جوانی است و آن طور که می خواست در بازی با زنیت سن پترزبورگ وارد میدان نشد و در نیمه دوم به زمین رفت. گلی هم روی پاس او حاصل شد که داور آن را آفساید اعلام کرد. هر چند ما به گل رسیدیم و توپ هم بیشتر در اختیار بازیکنان روبین کازان بود.»

شکاری در این باره می گوید: وقتی در نیمه دوم به زمین رفتم، فکر می کنم شروع خوبی داشتم، اما اواخر بازی انرژی ام کمتر شده بود. با این حال در چند صحنه سعی کردم تاثیرگذار باشم که یک بار سرتوپ زدم و قصد داشتم گلزنی کنم که بازیکنان زنیت توپ را بیرون کشیدند، یک ضربه سر خوب زدم و پاسی هم به سردار دادم که گل شد، اما متاسفانه آفساید بود. امیدوارم توانسته باشم نظر مربیان را جلب کنم. سعی ام این است که در تمرینات خودم را اثبات کنم تا به ترکیب اصلی برسم. به این دلیل که سرمربی تیم هم هر بازیکنی در تمرین بهترین عملکرد را داشته باشد، در ترکیب قرار می دهد. او درباره هماهنگی اش با سردار توضیح می دهد: خیلی خوشحالم که یک ایرانی مثل سردار کنارم هست که مانند برادر کمکم می کند. خوشبختانه شرایط اینجا خوب است و من فقط فکر بازی کردن در روبین کازان نیستم، بلکه هدف های بزرگی دارم و می خواهم به تیم ملی برسم.

او درباره اعتماد قربان بردیف به خودش می گوید: فصل گذشته در نیم فصل اول به تیم «ب» رفتم تا به اصطلاح نکات لازم درباره فوتبال حرفه ای و فوتبال اروپا را به من آموزش دهند. در آن مقطع با تیم اصلی هم تمرین می کردم و در ترکیب تیم «ب» به میدان می رفتم. همان زمان تفاوت میان فوتبال ایران و اروپا را احساس کردم. در نیم فصل دوم هم دو بازی به من فرصت رسید، اما این فصل شرایط فرق کرد. در دو بازی ابتدایی فرصت حضور در ترکیب را پیدا نکردم، اما این هفته توانستم مقابل زنیت یک نیمه بازی کنم که خدا را از این بابت شکر می کنم.