آرشیو پنجشنبه ۲۵ امرداد ۱۳۹۷، شماره ۵۱۸۰
ورزش
۱۷

پاپاراتزی

از چین خبر می رسد مهدی قائدی بازیکن جوان استقلال به خاطر مدل موی خود، بشدت تذکر گرفته است. این بازیکن در تمرین روز دوشنبه تیم ملی امید با مدل موی عجیبی حاضر شد که مسئولان اعلام کردند باید موهای خود را کوتاه کند و ظاهری طبیعی داشته باشد. تیم ملی فوتبال امید امروز در دیداری حساس در بازی های آسیایی جاکارتا به مصاف تیم امید عربستان خواهد رفت.

منابع خبری فاش کرده اند دو بازیکن معروف لیگ برتر به خاطر یک خالکوبی مشترک به کمیته اخلاق فدراسیون دعوت شده اند. گفته می شود شکلی که آنها روی دست خود خالکوبی کرده اند، نماد شیطان پرستی است. البته این دو بازیکن در کمیته اخلاق گفته اند از چنین موضوعی خبر نداشتند و قطعا خالکوبی خود را در تمرین و بازی ها می پوشانند.

شنیده می شود در یکی از تیم های لیگ برتری بازیکنان تیم به دو بازیکن خارجی الفاظی یاد داده اند که بسیار زشت است. این بازیکنان تازه آمده اند و طبیعتا از زبان فارسی چیزی نمی دانند. بعضی بازیکنان تیم هم از فرصت استفاده کرده و الفاظ زشتی به این دو بازیکن یاد داده اند که آنها گاهی در تمرین به کار می برند!

یکی از بازیکنان تیم ملی اخیرا با مشکل تازه ای روبه رو شده است. بعضی از کانال ها شماره او را بین هواداران پخش کرده اند و این مساله باعث شده تا در فضای مجازی، مشکلات زیادی داشته باشد. این اتفاق چند هفته قبل هم برای یکی از بازیکنان پرسپولیس افتاد و باعث شد سریعا خط خود را خاموش و خط دیگری را به دست بگیرد.