آرشیو دوشنبه ۲۹ امرداد ۱۳۹۷، شماره ۲۱۹۸۳
ورزشی
۹

حضور 209 ورزشکار ایرانی در 13 رشته بازی های پاراآسیایی 2018

سرپرست کاروان ایران در سومین دوره بازی های پاراآسیایی، از پایان ثبت نام ورزشکاران برای حضور در این رقابت ها خبر داد و اسامی ورزشکاران اعزامی کشورمان در 13 رشته ورزشی را اعلام کرد.

هادی رضایی، سرپرست کاروان ایران در بازی های پاراآسیایی،گفت: در سومین دوره این رقابت ها، ایران در بخش جانبازان و معلولین در 10 رشته و در بخش نابینایان و کم بینایان در 6 رشته حضور دارد که در 3 رشته دوومیدانی، شنا و دوچرخه سواری در هر دو بخش جانبازان و معلولین و نابینایان و کم بینایان نماینده داریم و در مجموع 136 ورزشکار در بخش مردان و 73 ورزشکار در بخش بانوان از کشورمان در این بازی ها شرکت می کنند.

سرپرست کاروان ایران در بازی های پاراآسیایی جاکارتا تصریح کرد: اسامی منتشر شده بر اساس آخرین ثبت نام انجام شده اعلام می شود و بدیهی است ورزشکارانی که تا زمان اعزام به بازی ها شرایط مطلوب خود را از دست بدهند، از لیست حذف خواهند شد، اما دیگر امکان افزوده شدن نفر جدید وجود ندارد.

کاروان اعزامی کشورمان 10 مهرماه تهران را برای شرکت در سومین دوره بازی های پاراآسیایی ترک می کند و رقابت ها نیز از 14 تا 23 مهر ماه برگزار خواهد شد.