آرشیو سه‌شنبه ۳۰ امرداد ۱۳۹۷، شماره ۴۱۶۶
سیاست
۴

خبر

استیضاح وزیر کشور به صحن مجلس می رود

اصغر سلیمی درباره جسله روز گذشته کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور اظهار کرد: 25 تن از نمایندگان برای استیضاح وزیر کشور اعلام آمادگی کرده بودند که چهار نفر از نمایندگان سوالات خود را در 12 محور مطرح کردند. وی در گفت وگو با ایلنا تصریح کرد: عدم توجه به احزاب، عدم توجه به قانون انتخابات، عدم توسعه سیاسی، آسیب های اجتماعی، نابسامانی در صدور گذرنامه ها و عدم کفایت در مدیریت بحران به خصوص در وقوع زلزله از جمله محورهای مهم سوالات نمایندگان از رحمانی فضلی بود که وزیر هم به این سوالات پاسخ داد.

این عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس با بیان اینکه نمایندگان درخواست کننده استیضاح از پاسخ های وزیر کشور قانع نشدند، گفت: استیضاح وزیر کشور به صحن مجلس می رود و در هفته آینده به هیات رییسه تقدیم خواهد شد.

جلسه استیضاح کرباسیان یکشنبه در مجلس برگزار می شود

سخنگوی هیات رییس مجلس از برگزاری جلسه استیضاح وزیر اقتصاد و دارایی در روز یکشنبه خبر داد.

بهروز نعمتی، سخنگوی هیات رییسه مجلس در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران از برگزاری جلسه استیضاح کرباسیان وزیر اقتصاد و دارایی در روز یکشنبه (4 شهریور ماه) خبر داد.وی تشریح کرد: بر اساس نامه وزارت اقتصاد و دارایی روز یکشنبه کرباسیان در مجلس حضور یافته و جلسه استیضاح برگزار خواهد شد.

پاسخ آیت الله علم الهدی به پویش #فرزندت -کجاست

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی با پاسخگویی به خبرنگار تسنیم به پویش «#فرزندت_کجاست» پیوست.

آیت الله علم الهدی، نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی در گفت وگو با تسنیم در مشهد مقدس در این زمینه اظهار داشت: مجموع فرزندانم با نوه و نبیره، 27 نفر هستند. هفت فرزند دارم. پسر بزرگم معاون آقای اراکی در مجمع التقریب است: فرزند دوم بنده دانشیار دانشگاه شهید بهشتی و همسر آقای رییسی است.

آیت الله علم الهدی ادامه داد: فرزند سوم بنده که دختر است، دکترای فلسفه تطبیقی دارد و تدریس می کند: فرزند چهارمم پسر است و سردفتر اسناد رسمی در تهران است: فرزند پنجم بنده دانشیار فلسفه و پسر است و در دانشگاه پیام نور مشغول است: فرزند ششم دکترای ادبیات فارسی دارد و فرزند هفتم بنده نیز پسر است و دکترای مدیریت فرهنگی و شغل آزاد دارد.