آرشیو سه‌شنبه ۳۰ امرداد ۱۳۹۷، شماره ۹۲۹۴
ورزش
۱۱

گوناگون

بازگشت ملی پوش فوتبال

بازیکن ملی پوش المپیاکو یکی از بازیکنانی است که درآستانه ترک این تیم قراردارد. حاج صفی از تیم های ایرانی پیشنهادهای بسیارخوبی دارد و امکان دارد وی به ایران بازگردد.

گرشاسبی درپرسپولیس ماند

با وجود اینکه جزئیات منع به کارگیری بازنشستگان دردستگاه های اجرایی هنوزازسوی شورای نگهبان به تصویب نرسیده است. بنابراین انتخاب جانشین برای گرشاسبی در باشگاه پرسپولیس تقریبا منتفی است و ایشان به امور باشگاه رسیدگی می کند.

پیروزی تیم والیبال ساحلی

ملی‎پوشان والیبال ساحلی ایران نخستین دیدار خود در مرحله گروهی بازی های آسیایی را با پیروزی برابر تایلند به پایان رساندند.

پیروزی با اقتدار بانوان

تیم ملی کبدی بانوان کشورمان در دومین دیدار خود در مسابقات آسیایی مقابل بنگلادش با نتیجه 47 بر 19 به برتری رسید.در ادامه این بازی ها تیم بانوان امروز به مصاف چین تایپه می رود.

شکست تیم ملی هندبال

تیم ملی هندبال ایران دردوردوم بازی های آسیایی با نتیجه 29 بر 23 نتیجه را به بحرین واگذار کرد.شاگردان کاستاراتویچ با صعود به جدول اصلی بازی ها در گروه دوم با تیم های بحرین، هنگ کنگ و کره جنوبی همگروه شده بودند.

عاشورزاده مدال برنزگرفت

فرزان عاشورزاده، نماینده تکواندو کشورمان، با دو پیروزی و یک باخت نشان برنز بازی های آسیایی را به نام خود ثبت کرد.

ملی پوشان کبدی گل کاشتند

دررقابت های کبدی بازی های آسیایی تیم ملی ایران دردومین دیداربه مصاف پاکستان رفت و موفق به کسب پیروزی 36 بر 20 شد.ملی پوشان کشورمان امروز به مصاف مالزی می روند.

بارانی به تیم سایپا پیوست

محمد صادق بارانی دیروز قراردادش را با پیکان فسخ کرد و به تیم سایپا پیوست. بارانی می تواند درهفته پنجم برای تیم سایپا به میدان برود.

دلایل جدایی تیام ازاستقلال

مهاجم فصل گذشته استقلال درمورد جدایی اش ازاین تیم گفت: علاقه همسرم به زندگی درامارات دلیل اصلی من برای انتخاب عجمان بود.تیام گفت: بعد از سفر به امارات به همراه استقلال برای بازی با العین در لیگ قهرمانان آسیا، همسرم به این کشور بسیار علاقه مند شد وازمن خواست تا این کشوررا برای زندگی انتخاب کنیم، به همین دلیل به پیشنهاد عجمان پاسخ مثبت دادم.