آرشیو یکشنبه ۴‌شهریور ۱۳۹۷، شماره ۶۸۶۰
صفحه اول
۱

سلام ایران

هر روز با شما در اینجا خواهیم بود، صدای شما، حرف شما و پیشنهاد شما را می شنویم و می خوانیم و بازگو می کنیم.

با ما همراه باشید، بگویید و بنویسید

تلفن: 88769075 - 021 پیامک: 3000451213

نظر مردم
■ آقای وزیر در شرکت مخابرات چه می گذرد؟

/ مخاطب نام محفوظ: شرکت مخابرات تهران شعبه آیت الله قدوسی خط تلفن مشترکینی را که بدهی دارند بدون اطلاع به آنها تخلیه نموده و پس از اعتراض مشترکین اعلام می نماید که با پرداخت 207 هزار تومان می توانند مجددا خط خود را از مخابرات بخرند، این مبلغ با توجه به میزان رند بودن خط تا ارقام میلیونی تغییر می کند.

لازم به توضیح است که طبق قانون، خط مشترکینی که بدهی دارند پس از اعلام یکطرفه شده و بعد از دوره زمانی عدم پرداخت قطع می گردد و در مرحله بعد طی نامه ای به مشترک اعلام می شود که در صورت عدم پرداخت تا یک سال خط تلفن مذکور تخلیه خواهد شد. مشترکین معترض اذعان می دارند که با توجه به عدم رعایت موارد قانونی فوق و مهلت یک ساله از طرف مخابرات آیت الله قدوسی از رئیس شعبه درخواست بازگرداندن خط را داشته اند که توجهی نشده است.

آقای وزیر محترم! به نظر می رسد که در این اوضاع اقتصادی نابسامان، شرکت مخابرات راه بدیع کسب درآمد را با فشار مضاعف به مشترکین خود انتخاب کرده است. مشترکینی که خط تخلیه شده بیشتر آنها مربوط به محل کارشان است. مشترکین معترض توقع رسیدگی به این معضل و بازگرداندن خطوط تخلیه شده به صاحبان خط را دارند. شاید هنوز امید، بیهوده نباشد.

■ روی قیمت یک بطری شیر نظارت هست اما اجاره مسکن نه!/ ایمانی: بازار اجاره مسکن به حال خود رها شده است. چرا دولت سر قیمت یک بطری شیر نظارت می کند اما قیمت اجاره مسکن را به حال خود رها کرده. آیا مسکن به اندازه یک بطری شیر ارزش ندارد؟

■ نفس آقایان از جای گرمی بلند می شود / ناصر میرمیران: آقایانی که می گویند مردم باید در برابر تحریم ها مقاومت کنند واقعیت زندگی خودشان را با زندگی مردم مقایسه کنند. اگر نفس من هم از جای گرمی بلند می شد هر روز به مردم می گفتم مقاومت کنید، مقاومت کنید، مقاومت کنید.

واقعا متاسفم که ما مردم بیچاره تا این حد بازیچه دست شده ایم اما خوشحالم که روز به روز واقعیت ها بیشتر جلوی چشم مردم روشن می شود.

■ تشویش افکار عمومی فقط برای روزنامه هاست؟ / 608...0921: ما پیشرفت نمی کنیم چون هیچ کس کاری را که باید انجام نمی دهد. یک مداح در روز روشن شخص دوم مملکت را تهدید به قتل می کند و هیچ کسی هم صدایش درنمی آید. چرا جلوی این ها را نمی گیرند؟ چرا یک روزنامه علیه این آقایان حرف بزند می شود تشویش افکار عمومی اما این ها هر حرفی دل شان خواست می زنند.

■ برادرم عمل نشد چون گفتند تحریم هستیم / فتح اللهی - تبریز- 890...0914: برادرم دو سال است که بیماری دارد و به خاطر نداشتن پول مجبور به گرفتن نوبت در بیمارستان عالی نسب شدیم و بعد از چندین ماه بالاخره نوبت به ما رسید و به بیمارستان رفتیم ولی گفتند چون تحریم هستیم و آمپول نداریم نمی توانیم عمل کنیم. چرا به وضعیت بیماران توجه نمی شود.