آرشیو دوشنبه ۵‌شهریور ۱۳۹۷، شماره ۴۱۶۹
اقتصاد
۱۰

بنگاه ها

توزیع اسکناس نو در شعب منتخب بانک ملت

شعب منتخب بانک ملت در استان های تهران و البرز به مناسبت عید سعید غدیرخم، به متقاضیان اسکناس نو ارایه می دهند. به گزارش روابط عمومی بانک ملت، پیرو نامه بانک مرکزی، تعداد 8 شعبه این بانک در استان های تهران و البرز جهت توزیع اسکناس نو به مناسبت عید سعید غدیرخم انتخاب شدند.

بر اساس این گزارش، شعب منتخب بانک ملت از روز سوم تا هفتم شهریورماه سال جاری به مدت 5 روز کاری از ساعت 9 تا 12 نسبت به توزیع اسکناس نو اقدام خواهند کرد. بر این اساس، شعب مستقل مرکزی، اسلامبول، جیحون، میدان خزانه، شهرک راه آهن، چهارراه ولی عصر و میدان ونک در تهران و شعبه شهرقدس در استان البرز، شعب بانک ملت هستند که برای عرضه اسکناس نو به مشتریان، برگزیده شده اند.

افزایش 90 درصدی قیمت خوراک روانکاران

شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی دراطلاعیه ای به مدیران عامل شرکت های پالایش نفت نرخ پایه های فرآورده های ویژه در بورس شهریور ماه را اعلام کرد. براساس این اطلاعیه قیمت لوبکات (خوراک روانکاران) با حدود 90 درصد افزایش مواجه بود و لوبکات سنگین از 20642 ریال مردادماه به 39334 ریال و لوبکات سبک از 21181 ریال مرداد ماه به 40360 ریال در شهریور ماه افزایش یافته است.گفتنی است، با افزایش حدود 90 درصدی قیمت ها باید شاهد افزایش قابل توجه قیمت انواع روغن موتور در آینده نزدیک در بازار و کاهش صادرات شرکت های تولیدکننده روانکاران بود.