آرشیو چهارشنبه ۷‌شهریور ۱۳۹۷، شماره ۵۱۸۹
سیاست
۲

واکنش توییتری چهره ها به سوال و جواب دیروز

علیرضا زاکانی @zakani_ir

باید به دولت و مجلس تبریک گفت. سوالات مجلس شفاف و محترمانه بود و پاسخ ها گرچه اقناع کننده نبود، اما بویی از لجاجت نداشت. بلوغ مسئولان کشور مهم ترین دستاورد امروز مجلس بود که در کنار استفاده درست سوال از رئیس جمهور، امید است با پیگیری مسئولان شاهد کاهش مشکلات مردم باشیم.

صادق زیباکلام @sadeghZibakalam

درست است که کشور دچار بحران آب شده اما آقای رئیس جمهور با هر مصیبتی بود موفق شدند یک سطل حلبی پر از آب لوله کشی خنک، خالص و کاملا تمیز با خود به مجلس بیاورند و آن را با جسارت و شهامت کم نظیری ریختند بر سر همه امیدها و انتظاراتی که پیرامون حرف زدن ایشان ماه هاست در سطح جامعه به وجود آمده.

Mohamad Ali Abtahi @abtahi

آقای روحانی امروز بدجوری توی سیاست رو دست خورد. به جای هر توضیح جدی، یک منبر - واقعا منبر - در فضیلت وحدت رفت. ناصح امین شده بود. ولی مخالفانش در عوض سکوت کردند و چراغ خاموش و بدون هزینه فقط رای ندادند. فاعتبروا یا اولی السیاسه

hesamoddin ashna @hesamodin1

روحانی یک بار دیگر هزینه حفظ آرامش و عدم ایجاد تنش در کشور را پرداخت. او می داند که باید سنگ زیرین آسیاب باشد. موفقیت دولت در گرو اصلاح مسیر و ارتقای تدبیر و تعامل فعال تر با مجلس و مردم است. سر خم می سلامت، شکند اگر سبوئی.

جواد کریمی قدوسی @KarimiGhodousi

مجلس شورای اسلامی در حال بیدار شدن از خواب زمستانی است. هوشیاری نمایندگان در رای به عدم قانع شدن از پاسخ های رئیس جمهور و دو استیضاح گذشته و استیضاح وزیر صمت و راه و ترابری در روزهای آینده، ملت را به توانایی مجلس امیدوار می کند.

محمدعلی وکیلی @Dr_vakilii

روحانی مدت هاست در تله بازی باخت - باخت گرفتار شده و در حقیقت به مشاورین خود باخت. اگر تجدیدنظر نکند باخت های بزرگ تری در انتظار است!