آرشیو یکشنبه ۱۱‌شهریور ۱۳۹۷، شماره ۹۳۰۱
ورزش
۱۱

خبر

62 مدال به ایران رسید

کاروان ایران موفق به کسب 20 طلا، 20 نقره و 22 برنز در بازی های آسیایی شد. هجدهمین دوره بازی های آسیایی دیروز با برگزاری مراسم اختتامیه دراندونزی به پایان رسید. در این دوره 378 ورزشکار از کشورمان در رشته های مختلف با حریفان رقابت کردند. با این وجود تعداد مدال های طلا نسبت به دوره قبل کمتر بود. ایران در دوره قبلی بازی های آسیایی با 276 ورزشکار توانست 21 طلا، 18 نقره، 18 برنز و مجموع 57 مدال کسب کند و دررده پنجم قراربگیرد.

یزدانی: برای طلا کشتی خواهم گرفت

قهرمان المپیک و بازی های آسیایی گفت: دلم نمی خواهد خیلی به رکورد و این مسائل فکر کنم و پله پله پیش می روم.حسن یزدانی اظهار داشت: قهرمانان ازخیلی از لذت های زندگی می گذرند تا به موقعیتی برسند و مدال بگیرند. امیدوارم با دعای خیرهمین مردم بتوانم بازهم این سختی ها را تحمل کنم و بهترین مدال را برای کشورم به دست آورم.وی در خصوص مسابقات جهانی پیش رو و اینکه شانس اول تیم ملی کشتی برای کسب مدال طلای جهانی به شمار می رود، گفت: من همه سعی و تلاشم را می کنم و امیدوارم با خوشرنگ ترین مدال برگردم. وی گفت: حالا حالاها می خواهم کشتی بگیرم. تا زمانی که توان داشته باشم حتما کشتی می گیرم و به دنبال این هستم که برای کشورم موفقیت کسب کنم.

آسمانخراش ها نقره ای شدند

تیم ملی بسکتبال ایران دومین حضور متوالی در فینال بازی‎های آسیایی را باز با شکست به پایان رساند تا چین برای هشتمین بارقهرمان این بازی‎ها شود. درآخرین روز بازی های آسیایی جاکارتا، در مرحله فینال آسمان خراش های ایران مقابل چین به میدان رفتند و با نتیجه 84 بر 72 شکست خوردند و به مدال نقره بازی های آسیایی رسیدند.ملی پوشان بسکتبال دردوره گذشته بازی های آسیایی در فینال در لحظات پایانی نتیجه را به کره جنوبی واگذار کردند و به مدال نقره رسیدند.

عالمیان:پینگ پنگ به مدال نیاز داشت

نوشاد عالمیان گفت: پینگ پنگ ایران وخودم به این مدال برنزاحتیاج داشتیم و مردم من را ببخشند که نتوانستم به فینال صعود کنم. عالمیان پس از کسب مدال برنز بازی های آسیایی بیان کرد: بازی خوب و حساسی را با نماینده هنگ کنگ داشتم که نفردهم جهان بود.