آرشیو سه‌شنبه ۱۳‌شهریور ۱۳۹۷، شماره ۶۸۶۷
ایران زمین
۲۰

دو خط خبر

«هوشنگ بازوند»، استاندار کرمانشاه با اشاره به گران شدن مصالح در مناطق زلزله زده گفت: 251 میلیارد تومان در قالب کمک بلاعوض به منظور کمک و تسریع در روند بازسازی مناطق زلزله زده و جبران بخشی از هزینه های مردم از هفته آینده در این مناطق توزیع می شود.

«مهرداد آهنگرمقدم»، معاون صید و بنادر ماهیگیری اداره کل شیلات استان بوشهر گفت: مهلت صید میگو در آب های این استان پایان یافت و براساس آمارگیری تا روز 10 شهریورماه، میزان صید این آبزی امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته 49 درصد کاهش نشان می دهد.

پانزدهمین نمایشگاه سراسری گردشگری و صنایع وابسته در مشهد پس از 10 سال از آخرین دوره برگزاری آن تا 15 شهریورماه در محل نمایشگاه بین المللی مشهد برپاست.

«عبدالرضا پیروی منش»، رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: نمایشگاه عرضه مستقیم کالا ویژه بازگشایی مدارس در بندرعباس تا 20 شهریور دایر است.

سی و پنجمین کنفرانس جهانی پارک های علم و فناوری به میزبانی جمهوری اسلامی ایران و شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان با حضور سفرای بیش از 30 کشور و کارشناسان پارک های علم و فناوری 50 کشور در اصفهان درحال برگزاری است.

«علیرضا نورا»، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری سیستان و بلوچستان اظهار داشت: پیشنهاد تغییر ساعت کاری در شورای اداری این استان مطرح و تصویب شد. بر همین اساس، در نامه ای بازگشت ساعت کاری به روال گذشته به تمامی دستگاه ها و ادارات دولتی ابلاغ شد.