آرشیو سه‌شنبه ۱۳‌شهریور ۱۳۹۷، شماره ۵۱۹۳
زندگی
۱۳

حق با شماست

#احترام_ارباب رجوع

احمدی از تهران:

کارمندان شعب تامین اجتماعی اصلا برخورد مناسبی با ارباب رجوع ندارند، این درحالی است که این مراکز با این هدف ایجاد شده که گرهی از کار مردم باز کنند و مرهمی بر زخم های آنها بگذارند.

#جنگل_آتش

ناصری از مریوان:

چرا سازمان جنگل ها باید آنقدر ضعیف باشد که نیروهای مردمی برای خاموش کردن آ تش جنگل جانشان را از دست بدهند. بودجه این سازمان برای چه اهدافی هزینه می شود.

عوارض_بی حساب

بهروزی از همدان:

برای عبور از بزرگراه همدان- ساوه باید عوارض زیادی پرداخت کرد، اما این بزرگراه آسفالت مناسبی ندارد و روشنایی و خط کشی نیز در بخش هایی از آن وجود ندارد.

#اتوبوس_فرسوده

اکبری از اسلامشهر:

اتوبوس های تهران به اسلامشهر فرسوده است و از روشنایی نیز برخوردار نیست. هنگام تردد شبانه چراغی داخل اتوبوس روشن نیست به همین دلیل فرصت برای جیب برها مهیا می شود.

#پل_فراموشی

نادری از تهران:

بارها اعلام کرده ایم که پل عابر پیاده ضلع غربی میدان امام حسین(ع) هنوز برقی نشده و سالخوردگان برای تردد با مشکل رو به رو هستند اما به این مهم توجه نمی شود.

#آشفته_بازار

سلیمانی از تهران:

بازار ارز چرا آنقدر آشفته است، تاکی باید شاهد سقوط ارزش پول ملی باشیم، چرا مسئولان هیچ تدبیری برای کنترل این آشفته بازار ندارند.

#پوشک_نوزاد

روناسی از کرج:

برخلاف تبلیغ برای فرزندآوری اما هیچ حمایتی از سوی دولت از خانواده ها نمی شود، این روزها تهیه پوشک نوزاد هم دشوار شده است.

#حقوق_ با تاخیر

ایوبی از سمنان:

چرا بسیاری از شرکت ها و کارخانه ها حقوق کارگران و کارمندان خود را با تاخیر پرداخت می کنند. به نظر می رسد دیگر کسی به فکر اقشار ضعیف جامعه نیست.

روابط عمومی: 22262142