آرشیو چهارشنبه ۱۴‌شهریور ۱۳۹۷، شماره ۲۱۹۹۴
شهرستان ها
۷

مردم زابل در ورودی شورای شهر را گل گرفتند

برخی از شهروندان زابل در اعتراض به عملکرد شورای شهر و شهرداری خواستار انحلال شورای شهر شدند.

فرماندار زابل در این باره اظهار داشت: تجمعی توسط مردم زابل در شورای شهر صورت گرفته در راستای اعتراض به عملکرد شورا بوده است که مردم با این حرکت مطالبات خود را مطرح کردند.

هوشنگ ناظری با بیان اینکه در طول این اعتراض از مجموعه شورا کسی برای پاسخ گویی به مطالبات مردم حاضر نشد ادامه داد: تصور می شود مسئولان شورا از نحوه برخورد مردم که اقدام به گل گرفتن تابلوی شورای شهر زابل و آجر چینی در ورودی شورا به شکل نمادین کردند ناراحت شده اند اما تاکنون با این افراد درباره عدم حضور و جوابگویی به مردم صحبتی صورت نگرفته است.

وی خاطرنشان کرد: در هر صورت مسئولان شورا باید به اعتراضات مردم پاسخ دهند و توقع داریم افرادی که به امری اعتراض دارند باید در چارچوب قانون مطالب خود را مطرح کنند.

ناظری افزود: مطالبی که در جهت اعتراض مطرح می شود باید با حفظ حرمت ها، حریم ها و رعایت قانون باشد و مردم نباید از خطوط شرعی و قانونی برای مطالبه گری تخطی کنند.

فرماندار زابل خاطرنشان کرد: بیشتر شعارهایی که در این تجمع داده می شده در جهت انحلال شورای شهر زابل بوده است اگر مستنداتی مبنی بر انحلال شورای شهر وجود داشته باشد. پس از بررسی در فرمانداری به مرکز ارجاع داده می شود و توسط کمیسیون بررسی و در نهایت اگر این موضوع از نظر قانون توجیه داشته باشد قانون حکمش را خواهد داد.