آرشیو چهارشنبه ۱۴‌شهریور ۱۳۹۷، شماره ۴۱۷۶
ورزش
۱۵

کوتاه از جهان ورزش

سرمربی تیم ملی ایران تایید کرد که امور رسانه ای او را نه فرد انتخابی فدراسیون فوتبال، بلکه یک پرتغالی انجام می دهد.

همسر ایکاردی در مصاحبه ای برای رونالدو کری خواند. واندا نارا گفت: رونالدو هنوز برای یوونتوس موفق به گلزنی نشده و به همین دلیل شب ها بی خواب است. آیا مائورو بیشتر از رونالدو در سری آ گلزنی خواهد کرد؟ امیدوارم. اما ما در خانه خود حساب و کتاب گلزنی های رونالدو را نخواهیم داشت.

مورینیو در مصاحبه ای اعلام کرد که جذب رونالدو هیچگاه برنامه منچستریونایتد نبوده.

خولن لوپتگی در پاسخ به این اظهارنظر لیونل مسی که مدعی شد رئال مادرید بدون رونالدو ضعیف تر خواهد شد گفت: من حتی یک ثانیه نیز نسبت به بازیکنان فعلی رئال مادرید تردیدی ندارم.

رییس کمیته صدور مجوز حرفه ای سازمان لیگ فوتبال می گوید AFC قصد حل مشکل میزبانی تیم های ایرانی و عربستان را ندارد.

لوئیس سوارز، مهاجم اروگوئه ای بارسا در مصاحبه با رادیو راک 1 و با اشاره به شکست تاریخی مقابل رم گفت: شکست بسیار تلخی بود و به سادگی فراموش نخواهد شد. هنوز پشیمانم که سه روز قبل از بازی با رم برابر لگانس به میدان رفتم. در لالیگا به اندازه کافی حاشیه امنیت داشتیم و ای کاش مقابل لگانس استراحت می کردم. در بازی با رم کمی خسته بودم و از فرم واقعی ام فاصله داشتم.

رییس کمیته صدور مجوز حرفه ای سازمان لیگ فوتبال اعلام کرد باشگاه ها باید تا نهم شهریورماه برای رفع بدهی ها اقدام و مدارک شان را آماده می کردند و این زمان قابل تمدید نیست.

آلوارو موراتا که به دلیل فصل بدی که با چلسی پشت سر گذاشت، جام جهانی را از دست داد، گفت: تماشای جام جهانی از خانه فاجعه بود.

تیم کیهیل بهترین گلزن تاریخ فوتبال ملی استرالیا در بازی تدارکاتی با لبنان به صورت رسمی از بازی های ملی خداحافظی می کند. بدین ترتیب او استرالیا را در جام ملت های آسیا همراهی نخواهد کرد.

ادا هازارد مهاجم بلژیکی چلسی می گوید که این تیم بعد از لیورپول و منچسترسیتی شانس سوم قهرمانی در لیگ برتر محسوب می شود.

فهرست بازیکنان دعوت شده به تیم ملی والیبال برای مسابقات قهرمانی جهان اعلام شد.