آرشیو پنجشنبه ۱۵‌شهریور ۱۳۹۷، شماره ۲۱۹۹۵
اخبار کشور
۲

کیهان و خوانندگان

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر

33916546 تمام ساعات شبانه روز

سامانه پیام کوتاه 30002323

* دشمنان خبیث به دلیل کینه ای که از دو ملت مسلمان و عاشورایی ایران و عراق به دل دارند با هدف تحت تاثیر قرار دادن حماسه راهپیمایی اربعین امام حسین(ع) اقدام به شایعه پراکنی برای ایجاد تفرقه بین دو کشور می کنند. مسئولین دستگاه دیپلماسی و نمایندگان مجلس باید این توطئه ها را از نطفه خفه کنند و تماشاچی نباشند.

02200935

* جنگ در خاورمیانه به اشتغالزایی در کشورهای غربی به ویژه آمریکا کمک زیادی می کند بی جهت نیست که غربی ها و آمریکایی ها نگاه خود را از خاورمیانه برنمی دارند.

45130913

* آقای ظریف اعتراف کرده در اعتماد به آمریکا مرتکب اشتباه شده سوال این است که جواب این همه خسارتی را که بابت اشتباه ایشان و تیم مذاکره کننده هسته ای به کشور و ملت وارد شده چه کسی باید بپردازد؟

68400919

* همه گروه ها به ویژه اصلاح طلب ها در به وجود آمدن این وضعیت نابه سامان اقتصادی کشور مسئول هستند و باید پاسخ بدهند.

48970914

* آقای علی مطهری که تمام وظایف نمایندگی را رها کرده و پیگیر رفع حصر سران فتنه است اگر نمی داند بداند که فتنه شوم 88 حاصل عملکرد برخی از صاحبان زر، زور و تزویر بود که با آتش شرارت و خباثت خود اقتدار جمهوری اسلامی را خدشه دار ساختند و در عرصه جهانی زمینه اعمال تحریم توسط آمریکا علیه ملت ایران را فراهم ساختند.

06090915

* در برنامه تیتر یک سیمای جمهوری اسلامی مدیرانی که از شرکت های خودروساز ایران خودرو و سایپا دعوت شده و می شوند مرتب به مخاطبین القای وضعیت بحران می کنند. بنده در طول 65 سالی که از خداوند عمر گرفته ام دو دستگاه اتومبیل بیشتر عوض نکرده ام. غرض اینکه خودرو کالای استراتژیک نیست. دولتمردان ما چرا و با چه هدفی به جامعه ناامیدی تزریق می کنند؟

گیلانی

* هندی ها در گذشته برای استقلال و خوداتکایی خود اقدام به آتش زدن لباس های خارجی کردند. ما ایرانیان در ایران حداقل از کالاهای خارجی استفاده نکنیم و کمک کنیم اقتصاد مقاومتی در کشور شکل بگیرد.

حیدری

* انتظار می رفت قوه قضائیه بعد از کسب اجازه از رهبر معظم انقلاب برای برخورد قضایی سریع و قاطع با مفسدین اقتصادی در محل های جرم دادگاه تشکیل داده و بدون از دست دادن فرصت شاهد به مجازات رسیدن متجاوزین به حقوق مردم می بودیم.

دکتر طوسی زاده

* مطالب دادگاه آقای مشایی را خواندم این سوال برای بنده پیش آمده که چرا دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی از همان زمانی که متوجه ارتباط جاسوسان خارجی با ایشان می شوند اقدام به دستگیری مشایی نمی کنند و امروز بعد از گذشت چندین سال به این پرونده رسیدگی می شود؟

48970914

* وقتی بعضی از هنرپیشه های ناآگاه به دستگاه قضایی به خود این جسارت را می دهند که خیلی راحت برخورد قوه قضائیه با جاسوسان محیط زیست را زیر سوال ببرند هیچ بعید نیست که برخورد با مفسدین اقتصادی هم با این فشارها و هجمه ها به جایی نرسد.

87170936

* آقای جهانگیری معاون اول رئیس جمهور به وزیر اطلاعات و فرماندهی نیروی انتظامی کشور دستور داده فردی را که اقدام به بریدن گوش نوجوان زباله گرد کرده بازداشت کنند ولی ایشان در رابطه با عوامل به وجود آورنده فاجعه اقتصادی کشور کاری نمی کند و کاملا بی تفاوت است.

24330911

* مافیای وارد کننده برنج از خارج این بار مردن ماهی های دریای شمال را بهانه ای برای جلوگیری از کشت برنج قرار داده تا به مطامع خود برسند.

80960911

* بنده به جای آقای رئیس جمهور و دیگر اعضای دولت عرق شرم ریختم که رهبر معظم انقلاب در مورد امور جزئی مثل تولید و توزیع درست پوشک در کشور تذکر دادند. دولتمردان ما چه می کنند؟

59410912

* نگه داشتن کالا در گمرک فرقی با احتکار ندارد و موجب نایاب شدن کالا و گرانی خواهد شد. به ویژه اینکه بعضی از کالاها برای ایمنی و جان مردم اهمیت حیاتی دارد فلذا باید هر چه سریع تر ترخیص بشوند.

29860915

* آمریکا بعد از ناکامی از فتنه 88 توسط پیاده نظام خود جنگ اقتصادی را به داخل کشور کشانده و فشار تحریم ها را متوجه مردم کرده است. دولتمردان به جای اینکه اقدام به مقابله بکنند ساز ناامیدی می زنند و در این شرایط ملت را بی پناه رها کرده اند.

02100915

* حق این است که قوه قضائیه فرد بی شرفی که کادر شریف پلیس راهور را با بی حیایی تمام مورد ضرب و شتم قرار داده به اشد مجازات برساند تا درس عبرت برای جامعه بشود. او فقط به آن افسر وظیفه شناس و نیروی انتظامی اهانت نکرده است بلکه علیه همه مردم دست به جنایت زده است.

29820918

* خاک زیر کفش های مامور لایق و وظیفه شناس پلیس راهور کشورمان که مورد ضرب و شتم فردی حیوان صفت قرار گرفته از تمام ثروت و دارایی فرد متجاوز بیشتر ارزش دارد.

یک پیام

* روزنامه های زنجیره ای در این شرایط بد اقتصادی کشور فکر و ذهنشان رفع حصر از سران فتنه و برپایی کنسرت شده است. متاسفانه زندگی پرمشقت مردم برای آنان اهمیتی ندارد.

95900914

* ارائه خدمات مناسب به مردم از سوی دولت تمام تحریم های آمریکا را بی اثر می کند. مشکل کشور این است که دولت و دولتمردان به فکر ملت نیستند.

21460913

* به آقای شریعتمداری مدیر مسئول محترم روزنامه عرض می کنم در پیگیری مطالبات ملت از طریق نقد دولت و دولتمردان کوتاه نیاید. خدا را قسم می خورم یک میلیون و 150 هزار تومان حقوق می گیرم و 3 فرزند دانشجو دارم. چند ماه است که رنگ گوشت را ندیده ایم. بیشتر مواقع ماکارونی خالی می خوریم. متاسف هستم که آقای رئیس جمهور این مملکت خیلی راحت خلاف واقع می گوید.

مهرافزا

* سرنگ آمپول از 150 تومان به 450 تومان رسید. پس این همه ادعای عدم افزایش قیمت کالاهای پزشکی فقط شعار است؟

2696-0912

* نرخ بیمه شخص ثالث خودرو به مرز دو میلیون تومان رسیده است چرا صدای هیچ کس درنمی آید؟ مجلس و نمایندگان جلوی این اجحاف را بگیرند.

89490912

* وزارت آموزش و پرورش برای کاهش هزینه های این وزارتخانه اقدام به کم کردن ساعات درسی مدارس کرده است. این کار پاک کردن صورت مسئله است و نمایندگان مردم باید در آن ورود پیدا کنند.

5255-0915

* پل برقی ضلع شمالی میدان امام حسین (ع) مدتی است خراب شده و از تعمیر آن خبری نیست. در حالی که مردم از پل های برقی میرداماد و ظفر در طول 24ساعت به اندازه یک ساعت این پل عبور نمی کنند و در صورت خرابی بلافاصله تعمیر می شوند!

رحمانی

* بسیجیان زحمت می کشند اجناس و کالاهای احتکار شده را کشف و تحویل مسئولان امر می دهند ولی مهم این است که زحمت این عزیزان هدر نرود و ضمن برخورد با محتکران، اجناس مصادره شده عرضه بازار گردد.

5364-0912

* فقط با اشد مجازات محتکران و مصادره انبار کالا و اموال نامشروعشان می توان بازار آشفته فعلی کشور را سروسامان داد و آرامش را به جامعه برگرداند.

0210-0915

* در شهرستان نور خیابان پامچال با اینکه حسینیه و باشگاه ورزشی در آن واقع شده فاقد آسفالت است. امیدواریم شهرداری شهر رسیدگی کند.

25510933