آرشیو پنجشنبه ۱۵‌شهریور ۱۳۹۷، شماره ۲۱۹۹۵
حوادث - اخبار کشور
۱۱

هزینه درمانی خانواده های ایثارگران 100 درصد پرداخت می شود

مسئول امور ایثارگران نهاد ریاست جمهوری با بیان اینکه هزینه درمانی خانواده های ایثارگران به صورت 100 درصد پرداخت می شود، گفت: تلاش برای رفع مشکلات این قشر وظیفه تک تک مسئولان است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام پرویز ولی زاده در نشست شورای هماهنگی امور ایثارگران اردبیل افزود: دولت خدمات دهی به ایثارگران را در اولویت قرار داده و همچنان در حال توسعه امکانات رفاهی و درمانی میان این قشر است.

مسئول امور ایثارگران نهاد ریاست جمهوری همچنین در نشست شورای اداری شهرستان بیله سوار اظهار کرد: اردبیل برترین استان کشور در خدمات رسانی به ایثارگران است.

حجت الاسلام ولی زاده با اشاره به اینکه خدمت به خانواده های شاهد و ایثارگر خدمت به بهترین اقشار جامعه است، افزود: اگرچه قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران در زمان دولت نهم مصوب شده بود، اما دولت یازدهم با جدیت آن را عملیاتی و به دستگاه های اجرایی ابلاغ کرد.مسئول امور ایثارگران نهاد ریاست جمهوری با بیان اینکه اجرای این قانون بار مالی برای دولت داشت افزود: یکی دیگر از اقدامات دولت آقای روحانی در حمایت از ایثارگران، ابلاغ سند راهبردی است، همچنین تشکیل شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از دیگر خدمات است.