آرشیو پنجشنبه ۱۵‌شهریور ۱۳۹۷، شماره ۲۱۹۹۵
حوادث - اخبار کشور
۱۱

تصادف در زاهدان 5 کشته برجای گذاشت

رئیس پلیس راه شمال سیستان و بلوچستان گفت: تصادف و حریق سه خودرو در محور زاهدان- میرجاوه پنج کشته و یک مجروح برجای گذاشت.

زاهدان - خبرنگار کیهان: سرهنگ «کشواد بهروزی زاده» افزود: به دنبال تصادف و حریق سه دستگاه خودرو در کیلومتر یک محور زاهدان- میرجاوه روبروی بهشت محمد رسوال الله ماموران پاسگاه انتظامی شهید «تردست» و عوامل امدادی برای بررسی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی های به عمل آمده مشخص شد یک دستگاه وانت تویوتا حامل سوخت قاچاق با دو سرنشین مرد پس از سبقت از یک دستگاه کامیون بنز با یک دستگاه تراکتور دارای یدک کش با پنج سرنشین مرد که در همان مسیر در حرکت بوده، برخورد کرده و پس از انفجار هر سه خودرو در حریق گرفتارشدند.

وی تصریح کرد: در این حادثه راننده و سرنشین خودرو وانت و سه سرنشین تراکتور در شعله های آتش جان باختند و دیگر سرنشین تراکتور نیز دچار سوختگی شدید شده و با کمک نیروهای امدادی به بیمارستان امام علی(ع) زاهدان منتقل شد.

رئیس پلیس راه شمال استان سیستان و بلوچستان عنوان کرد: در بررسی های اولیه کارشناس تصادفات پلیس راه علت این حادثه را بی مبالاتی از جانب وانت تویوتا در سبقت غیر مجاز و ناتوانی در کنترل وسیله نقلیه اعلام کرد.