آرشیو پنجشنبه ۱۵‌شهریور ۱۳۹۷، شماره ۵۱۹۵
رسانه
۵

عیادت رئیس رسانه ملی از یک شهید زنده

دکتر علی عسکری، رئیس سازمان صداوسیما در عیادت از جانباز سرافراز سید نور خدا موسوی، با اشاره به مقام معنوی و رفیع جانبازان تاکیدکرد: باید قدردان این جانفشانی ها و ایثارها باشیم.

دکتر علی عسکری رئیس سازمان صدا و سیما که برای شرکت در اجلاس پیرغلامان حسینی به استان لرستان سفر کرده است، با سید نور خدا موسوی و خانواده وی دیدار کرد. دکتر عسکری که همراه سیدموسی خادمی استاندار لرستان و محمد بازوند مدیرکل صداوسیمای مرکز لرستان به ملاقات این جانباز گران قدر رفته بود، از صبر و استقامت همسر و خانواده این شهید زنده تجلیل کرد و گفت: جانفشانی شهدا و جانبازان و صبر و استقامت خانواده هایشان همیشه و در همه صحنه ها شایسته قدردانی است.

سیدنور خداموسوی تکاور نیروی انتظامی و فرمانده یگان تکاوری زاهدان بود که در 17 اسفند 1387 هنگام درگیری با گروهک عبدالمالک ریگی، بر اثر اصابت یک گلوله دو زمانه به سرش در منطقه پل شکسته لار شدیدا مجروح شد. همرزمانش پیکر وی را به بیمارستان زاهدان منتقل کردند ولی بعد از عمل در وضعیت درمان وی بهبود حاصل نشد و او با عنوان جانباز صد درصد بدون هیچ حرکت فیزیکی ده سال است که در کما به سر می برد.