آرشیو یکشنبه ۱۸‌شهریور ۱۳۹۷، شماره ۶۸۷۱
صفحه آخر
۲۴

مجازستان

اصلاح قانون اساسی

یک فعال سیاسی اصلاح طلب در فضای مجازی نوشت: راه پایان دادن به هر نوع موازی کاری، افزایش کارآمدی نظام، شفافیت و مبارزه موثر با فساد، پاسخ گویی تمام مقامات و نهادها، تعمیق همبستگی ملی، جلب اعتماد و مشارکت آحاد شهروندان و تامین حقوق همه ایرانیان با هر گرایشی، اصلاح قانون اساسی است.

فعالان سیاسی و تهمت

یک فعال فضای مجازی نوشت: تنوع دیدگاه امری طبیعی است، آن را باید بپذیریم. تهمت و ناسزا در میان فعالان سیاسی، به معنای برنامه حذف بوده و این آغاز خشونت است.

موازی با اطلاعات

یک فعال سیاسی در فضای مجازی با اشاره به تذکر رهبر انقلاب درباره فعالیت نهادهای موازی با دولت، نمونه برجسته آن را نهادی موازی با وزارت اطلاعات عنوان کرد که برخلاف قانون تشکیل شده است و عملکرد آن موجب نابسامانی شده است.

حذف چرخه حذف

یک فعال سیاسی در فضای مجازی با اشاره به چرخه حذف دلسوزان در کشور، نوشت: پس از علی مطهری و عماد افروغ، سراغ رضا امیرخانی و محمد رضا زائری رفته اند. بی تحملان نمی توانند با این شیوه کشور را اداره کنند. مقام های مسئول باید تدبیری بیندیشند.

پیگیری مجلس

یک کاربر فضای مجازی با اشاره به واکنش روزنامه کیهان به نطق سلحشوری و حیدری دو نماینده مجلس، خواستار پیگیری هیات رئیسه مجلس به انتساب توهین ها به آنان شد.

24 سال برای تغییر فکر

یک کاربر فضای مجازی با یادآوری اینکه 24 سال پیش اکران فیلم آدم برفی که تاکنون بارها از شبکه های مختلف تلویزیون پخش شده است، تابوی فرهنگی بود و به خاطر اکران آن کشور را به آشوب کشیدند و خودسرها، لباس شخصی ها و انصار آن را از سر در سینماها پایین کشیدند. آن روزها چه فکر می کردند و اکنون چگونه فکر می کنند. اکنون نیز می توان گفت که نگاه های بسته فرهنگی تغییر می کند اما به قیمت زمان.