آرشیو یکشنبه ۱۸‌شهریور ۱۳۹۷، شماره ۹۳۰۷
ورزش
۱۱

گوناگون

ایزدی مدال طلا کسب کرد

علیرضا ایزدی جوان کشورمان در نخستین روز از رقابت های وزنه برداری معلولین قهرمانی آسیا و اقیانوسیه در ژاپن، با مهار وزنه 140 کیلو ضمن شکستن رکورد جهان و آسیا، به نشان طلا دست یافت.

کشتی در روسیه طلا گرفت

تیم منتخب کشتی آزاد ایران که با دعوت فدراسیون کشتی روسیه و با هزینه کامل از سوی کشور میزبان دررقابت های بین المللی کشتی آزاد جام دیمیتری کرکین حضور یافته بود با کسب 2 مدال طلای احمد بذری و کمیل قاسمی به کار خود در این مسابقات پایان داد.

12 مدال به ایران رسید

کاروان ورزشی ایران با 12 مدال شامل 4طلا، 3 نقره و 5 برنز دررده ششم جدول توزیع مدال های سومین دوره بازی های عشایری جهان در قرقیزستان قرارگرفت.

ملی پوش تنیس در فرانسه

نیما عالمیان ملی پوش تنیس روی میز کشورمان با مبلغ 16 هزار دلار به لیگ فرانسه می رود. تنیس باز تیم پتروشیمی از باشگاه های آلمانی و اتریشی نیز پیشنهاد کار دریافت کرده است.

استقلال نقره داغ شد

استقلال درپرونده شکایت پروپیچ بازیکن صربستانی خود از سوی فیفا محکوم و موظف به پرداخت رقم قرارداد این بازیکن شد.استقلال باید بابت پرونده شکایت این بازیکن که مربوط به 2 سال پیش است رقم 364 هزار دلاررا پردخت کند.

رکورد جدید ستاره فوتبال

ستاره آرژانتینی بارسلونا، بهترین پاسورلالیگا است. لیونل مسی با 387 گلی که در بارسلونا به ثمر رساند به عنوان بهترین گلزن تاریخ لالیگا به حساب می آید.اما این بازیکن رکورد جدیدی را هم به نام خود ثبت کرد و با تعداد 151 پاس گل، به عنوان بهترین پاسوراین لیگ هم معرفی شد.

فتحی:شفر با قدرت ادامه می دهد

سرپرست باشگاه استقلال با تاکید بر اینکه شفر سرمربی این تیم مورد حمایت و تایید او و مسئولان باشگاه است، تصریح کرد: او به طور حتم و با قدرت به کارش دراستقلال ادامه خواهد داد.فتحی گفت: او یک مربی باتجربه و کاربلد است و عملکرد فنی اش در طول فصل گذشته حکایت از توانایی های این مربی بزرگ دارد.

آزادکاران در خانه کشتی

اردوی تیم ملی کشتی از امروز با دعوت از هفت آزادکاردرخانه کشتی برگزارمی شود. اما به زودی نفرات دیگری به جمع آزادکاران اردونشین اضافه خواهند شد.