آرشیو دوشنبه ۱۹‌شهریور ۱۳۹۷، شماره ۶۸۷۲
حوادث
۱۹

خبر

مرگ مرد میانسالی که مقابل شهرداری خودسوزی کرده بود

گروه حوادث/ مرد میانسال که چند روز قبل مقابل شهرداری تهران خودسوزی کرده بود صبح دیروز جان باخت.

به گزارش خبرنگار جنایی «ایران»، هفته گذشته مردی میانسال که بر سر تغییر کاربری با شهرداری اختلاف پیدا کرده بود همراه با همسر و فرزندش به مقابل شهرداری تهران رفت و در اقدامی عجیب خود را به آتش کشید.

وی که دچار 69 درصد سوختگی شده بود به بیمارستان مطهری منتقل شد اما ساعت چهار صبح دیروز جان خود را از دست داد.

بر اساس گزارش ها وی به دلیل ایست قلبی فوت کرده است.

بخشش داماد قاتل پای چوبه دار

مردی که به جرم کشتن پدر و مادر همسرش به قصاص محکوم شده بود در آستانه اعدام با گذشت بازماندگان قربانیان این جنایت از مرگ نجات یافت. این محکوم به قصاص قرار بود سحرگاه دیروز در روستای علی آباد محمد قاسم خان از توابع شهرستان ریگان به دار آویخته شود.به گزارش تسنیم، علی سخنگو، دادستان ریگان گفت: شب قبل از اعدام با اولیای دم مقتول که 4 نفر بودند صحبت های زیادی شد و از آنها خواستیم تا در آستانه ماه محرم و به احترام ماه عزای حضرت اباعبدالله(ع) از حکم قصاص بگذرند تا اینکه سحرگاه یکشنبه و در آستانه ماه محرم اولیای دم در پای چوبه دار و در حالی که قاتل در انتظار طناب دار بود از حکم قصاص گذشتند.

قتل زن تنها در خانه

حسین خانی/ تجسس های پلیسی برای افشای راز قتل مرموز زن 67 ساله در خانه اش از سوی کارآگاهان شهرستان رشت آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار «ایران»، این زن با نوه پسری خود در منطقه آج بیشه بلوار امام رضا(ع) رشت زندگی می کرد.

سرهنگ علی رمضانی، فرمانده انتظامی شهرستان رشت در این باره گفت: حدود ساعت سه بعد از ظهر شنبه 17 شهریور 97 از طریق فوریت های پلیسی یک مورد مرگ مشکوک در خانه ای گزارش شد.

پس ازحضور ماموران در محل، در نخستین بررسی ها مشخص شد زن میانسال به قتل رسیده است. با توجه به اطلاعاتی که در محل کشف جسد به دست آمده تلاش های تیم پلیس جنایی رشت برای ردیابی و بازداشت عامل یا عاملان جنایت در دستور کار قرار گرفته است. به دستور بازپرس پرونده جسد مقتول برای تعیین علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد.