آرشیو سه‌شنبه ۲۰‌شهریور ۱۳۹۷، شماره ۹۳۰۹
ورزش
۱۱

گوناگون

به دنبال کشتی گیران المپیکی

رئیس فدراسیون کشتی اعلام کرد که در مسابقات جهانی پیش رو به دنبال یافتن ترکیب تیم ملی برای المپیک است. رسول خادم گفت:المپیک میدانی نیست که کشتی گیرانش را در همان سال پیدا کرد بلکه مدعیان از سال های قبل از المپیک ارزیابی و شناسایی می شوند و نشان می دهند که قابلیت و شایستگی حضوردرالمپیک را دارند.

پاداش یکسان به مدال آوران

هادی رضایی سرپرست کاروان ایران دربازی های پاراآسیایی با اعلام اعزام 210 ورزشکار به جاکارتا گفت که پاداش پای سکوی مدال آوران همانند قهرمانان آسیایی برای طلا پنج هزار، نقره 2 هزار و برنز یک هزار دلار پرداخت می شود.

مرادی درآسیا نقره گرفت

سومین مدال نقره رقابت های معلولان قهرمانی آسیا-اقیانوسیه ژاپن، در دسته 80 کیلوگرم توسط نادرمرادی وزنه بردار ایران کسب شد.

سفرکشتی گیران لغو شد

حضور تیم ملی کشتی فرنگی ایران در جام اولگ کارایف در کشور بلاروس با توجه به عدم امکان تامین هزینه های ارزی منتفی شد.

میلان به دنبال ستاره فوتبال

مسئولان باشگاه اینترمیلان قصد دارند به هر صورتی ستاره رئال مادرید را جذب کنند. مودریچ مورد توجه باشگاه اینتر قرار گرفته است اما مسئولان باشگاه رئال علاقه ای به فروش این بازیکن ندارند.

شلیک نکونام به مدال طلا

درادامه رقابت های تیراندازی قهرمانی جهان درکره جنوبی، امیر محمد نکونام دررقابتی سخت و فشرده با مدعیان جهان، با اقتدار بر سکوی اول تکیه زد. پس از ایران نمایندگان کشورهای مجارستان و چین به عناوین دوم و سوم دست یافتند.

ایران، بولیوی درآزادی

تیم ملی فوتبال ایران قبل از جام ملت های آسیا در دیداری تدارکاتی در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم ملی بولیوی خواهد رفت. زمان برگزاری این بازی به زودی مشخص می شود.تیم ملی ایران با عراق، یمن و ویتنام در مسابقات جام ملت های آسیا همگروه است.

زیدان در راه شیاطین سرخ

سرمربی پیشین تیم فوتبال رئال مادرید گفت آماده بازگشت به عرصه مربیگری است. زیدان که از زمان جدایی اش از رئال مادرید هدایت تیمی را برعهده نداشته است، شایعه حضورش روی نیمکت منچستریونایتد درصورت اخراج مورینیو از سمت سرمربیگری این تیم مطرح است.وی دراین ارتباط گفت: قطعا به زودی مربیگری خواهم کرد چون این کاری است که دوست دارم و تمام طول زندگی ام با فوتبال گذشته است.