آرشیو شنبه ۲۴‌شهریور ۱۳۹۷، شماره ۵۲۰۲
ورزش
۱۷

فوتبال ایران

ضایعه تلخ برای فرکی

حسین فرکی، سرمربی خوشنام و سابق سایپا، فولاد خوزستان و سپاهان در اتفاقی تلخ نوه خردسالش را به دلیل مشکل قلبی از دست داد. مجلس ختم ساعت 30/13 الی 15 فردا در مسجد نظام مافی واقع در خیابان فلکه صادقیه خیابان آیت الله کاشانی بعد از سه راه جنت آباد برگزار می شود.

گروه ورزشی جام جم این ضایعه را به حسین فرکی، همسر گرامی، پسر عزیز و خانواده محترمش تسلیت می گوید و خود را در غم او شریک می داند.

ریکاوری قرمزها با سپک تاکرا

پرسپولیسی ها بعد از برد 2 بر یک نساجی در هفته ششم لیگ برتر، با تمرین سپک تاکرا در ورزشگاه شهید کاظمی ریکاوری کردند. شاگردان برانکو که باید برای بازی برگشت با الدحیل در تهران آماده شوند، ابتدا در سالن بدنسازی حضور یافتند و زیر نظر مارکو بدن ها را گرم کردند و سپس وارد زمین چمن شدند و به تمرین سبک پرداختند که در میانه آن بازی سپک تاکرا هم بود.

تمرین دیروز تیم اما جدی تر بود و بازیکنان دو تمرین سنگین را پشت سر گذاشتند. بازی پرسپولیس - الدحیل دوشنبه شب برگزار می شود

استقلالی ها در دوحه وزنه زدند

بازیکنان تیم استقلال دیروز در دوحه دو نوبت تمرین کردند. شاگردان شفر که پنجشنبه راهی دوحه شده بودند، دیروز با تصمیم این مربی دو نوبت تمرین کردند. آبی پوشان ابتدا در نوبت صبح در دو گروه به سالن وزنه رفتند تا زیر نظر فیلیپ به کار با وزنه بپردازند. گروه اول از ساعت 11 با حضور بازیکنان قدیمی و گروه دوم از ساعت 12 به وقت محلی با حضور بازیکنان جوان تر این تمرین را سپری کردند. بازیکنان بعد از صرف ناهار و استراحت، عصر دیروز هم یک جلسه دیگر تمرین داشتند که در زمین چمن برگزار شد. استقلال دوشنبه شب دیدار برگشت مقابل السد را برگزار خواهد کرد.