آرشیو دوشنبه ۲۶‌شهریور ۱۳۹۷، شماره ۵۲۰۴
زندگی
۱۳

حق با شماست

#خوزستان- تشنه

یک شهروند از اهواز:

با وجود پر بودن مخزن سد استان خوزستان، ولی مسوولان این استان هیچ کمکی برای تامین آب کشاورزی و شرب مردم نمی کنند.

# بازنشسته -حمایت

سعیدی از شیراز:

چرا دولت از بازنشستگان تامین اجتماعی حمایتی نمی کند؟ با حقوقی نزدیک به یک میلیون تومان کدام نیاز این افراد تامین می شود؟

#مشکل - پوشک

شهروندی از تهران:

با احتکار پوشک علاوه بر خانواده های نوزادان و کودکان که به دردسر افتاده اند، سالخوردگان نیز که نیاز واجب به استفاده از پوشک دارند با مشکلات عدیده ای دست و پنجه نرم می کنند، خرید یک بسته پوشک برای یک فرد سالخورده مبلغی حدود 220هزار تومان است. مسوولان چرا فکری به حال مشکلات مردم نمی کنند؟

#اتوبوس-دودی

محمدی از سبزوار:

اتوبوس های شرکت واحد استان سبزوار دودزا بوده و آلودگی را چند برابر می کنند، شهرداری و پلیس راهنمایی و رانندگی هم اقدامی بابت نوسازی و برخورد با خودروهای دودزا انجام نمی دهند.

#تقاطع-خطر

بیاتی از تهران:

بالاتر از میدان رسالت تقاطع هنگام و فرجام، با توجه به حجم بالای خودروها و توجه نکردن به چراغ چشمک زن، نیاز به مامور راهنمایی و رانندگی یا نصب چراغ قرمز ضروری به نظر می رسد.

# بیکاری- گرانی

ارکانی از سمنان:

کارخانه ها و واحدهای تولیدی کارگران خود را تعدیل کرده و دیگر هم اقدامی بابت جذب نیرو ندارند و خیلی از کارگران بیکار شده اند، با این گرانی چگونه می توان امرار معاش کرد؟ مسوولان چرا چاره ای نمی اندیشند؟

جوابیه

در پی درج پیامی در 10 شهریور 1397 با عنوان «مترو -گران» مشاور مدیرعامل و مدیر ارتباطات و امور بین الملل مترو تهران با ارسال نمابری اعلام کرد: به اطلاع می رساند تعیین قیمت انواع بلیت در حمل و نقل عمومی شهر تهران، از جمله مترو، تنها با ابلاغ مصوبه سالانه بلیت از سوی شورای اسلامی شهر تهران انجام می شود که در مورد تعیین قیمت بلیت فرودگاه امام (ره) نیز چنین است.

روابط عمومی: 22262142