آرشیو دوشنبه ۲۶‌شهریور ۱۳۹۷، شماره ۵۲۰۴
ورزش
۱۷

کنایه سرمربی الدحیل به ورزشگاه پر تماشاگر آزادی

الدحیل امروز در آزادی مقابل پرسپولیس قرار می گیرد. معلول، سرمربی تیم قطری در آستانه این بازی توضیحاتی داد که خلاصه ای از آن را می خوانید:

شک نداریم امروز شاهد بازی بزرگی خواهیم بود. پرسپولیس تیم خوبی است اما ما هم برای این بازی آماده هستیم و از نظر ذهنی خودمان را آماده این بازی کرده ایم.

ما برای بازی امروز مثبت فکر می کنیم و آماده این بازی هستیم. چرا که بازیکنان تجربه کافی برای این بازی دارند. به تهران نیامدیم که ببازیم و برای جنگیدن آمده ایم.

تماشاگران نتیجه بازی را رقم نمی زنند بلکه بازی بازیکنان مهم است.

کسی راجع به تماشاگران بعد از بازی حرف نمی زند و نتیجه از همه چیز مهم تر است.

یوسف و اسماعیل مصدوم هستند و یک بازیکن مهم ما یک هفته نبوده اما پرسپولیس هم برای این بازی غایب دارد و نمی دانم غیبت این بازیکنان چه تاثیری در عملکرد این تیم می گذارد.

فلسفه فوتبال ما هجومی است و دفاعی بازی نمی کنیم. بازیکنان ما می جنگند، البته پرسپولیس تیم قدرتمندی است و چند بازیکن تکنیکی دارد و ما سعی می کنیم آنها را مهار کنیم و جز این راه نقشه دفاعی دیگری نداریم.

نتیجه بازی امروز در تاریخ الدحیل مهم است.

تجربه بازی مقابل تیم های پرطرفدار و بازی پرتماشاگر را دارم، پرسپولیس نیز عادت دارد با حضور هواداران پرشور خود بازی کند، ممکن است از امتیاز میزبانی استفاده کند اما ما برای باخت به میدان نمی رویم، ما تیمی حرفه ای هستیم و به دنبال کسب نتیجه هستیم، چه هوادار باشد و چه نباشد برای ما امتیاز گرفتن مهم است.