آرشیو سه‌شنبه ۲۷‌شهریور ۱۳۹۷، شماره ۵۲۰۵
زندگی
۱۳

حق با شماست

# چاه _ غیرمجاز

خلیلی از تبریز:

براساس آمار وزارت نیرو 750 هزار چاه غیرمجاز وجود دارد که خیلی از آنها خشک شده و بعضی از آنها باز هستند که همیشه خطرآفرین بوده اند، چرا برای پر کردن این چاه ها اقدامی انجام نمی شود؟

# وام _ کلان

ایرجی از اراک:

قوه قضاییه چه اقداماتی برای بازگرداندن وام های کلان که اقساط آنان پرداخت نشده است صورت داده است؟

# شکار _ خارجی

فرامند از تبریز:

بعضی از شکارچیان خارجی با مجوز رسمی در کشور اقدام به شکار می کنند، به نظر می رسد نابودی محیط زیست و حیوانات نادر با وجود تبلیغات گسترده برای حمایت از آنان، با پول امکان پذیر است.

# درختان _ رها شده

یک شهروند از تهران:

شهرداری منطقه 19 رسیدگی مناسبی به فضاهای سبز، بوستان و... نمی کند و این که برخی درختان به علت کمبود آب درحال خشک شدن هستند.

# بازار _ نظارت

فراهانی از تهران:

هر فروشگاه قیمت متفاوتی با فروشگاه دیگر دارد و بعضا اختلاف قیمت نیز بسیار زیاد است، ضعف مدیریت و نظارت دولت برروی نحوه توزیع و عرضه کالاها نتیجه ای جز بی ثباتی در بازار ندارد.

# میوه _ قیمت ندارد

کرمانی از تهران:

چرا میوه و صیفی جات با وجود تولید در داخل کشور گران شده است؟ نبود نظارت روی عرضه کنندگان این محصولات باعث گرانی و سوءاستفاده دلالان شده است.

# یکبار _ مصرف
یوسفی از تهران:

با فرا رسیدن ماه محرم و ایام سوگواری قیمت ظروف یکبار مصرف به یکباره افزایش دوبرابری داشته است و به نظر می رسد دست دلال ها در احتکار و گرانی ظروف یکبار مصرف به مانند دیگر مشکلات کشور در این رابطه نیز باز شده است.

# بیمه _ الکی
مطلق از تهران:

سهم تامین اجتماعی از پوشش سهم دارو هرروز کمتر می شود و به نظر می رسد تا چند وقت دیگر تمامی هزینه های پزشکی را باید با نرخ آزاد محاسبه کنیم!

info@jamejamonline.ir

روابط عمومی: 22262142