آرشیو سه‌شنبه ۲۷‌شهریور ۱۳۹۷، شماره ۵۲۰۵
رسانه: رادیو و تلویزیون
۶

پویش «مثل قاسم» در شبکه امید

همزمان با آغاز ماه محرم الحرام شبکه امید سیما «پویش نوجوانان مثل قاسم» را تدارک دیده است که در ایام محرم پخش می شود.

به گزارش روابط عمومی شبکه امید، این پویش در سه بخش برگزار می شود که علاقه مندان می توانند در یک یا همه بخش ها در سه قالب نوشته، عکس و فیلم شرکت کنند: 1- #برای_قاسم (ع): دلنوشته ای برای حضرت قاسم بنویسید. روایتی از زندگی ایشان را تعریف کنید یا شعری برایشان بگویید، جمله های زیبا و دلنشینی که درباره حضرت قاسم(ع) در اماکن مختلف می بینید و می شنوید و همچنین عکس ها و فیلم های خود را از حضور نوجوانان در هیات ها و دسته های عزاداری و سینه زنی در این بخش بفرستید. 2- #به_جای_قاسم (ع): اگر شما روز عاشورا به جای حضرت قاسم بودید چه کار می کردید؟ خیلی ها دوره نوجوانیشان جانانه مثل قاسم (ع) از امامشان دفاع کردند و در این راه جان دادند. می توانید راجع به این شهدای نوجوان بنویسید، فیلم تهیه کنید یا این که پوستر و عکسی را طراحی کنید. 3-#نذر_قاسم (علیه السلام): شما می توانید با راه انداختن یک ایستگاه صلواتی در محل و مسجد یا حتی مدرسه یا نذر کمک به یک دوست که در یکی از درس هایش ضعیف است یا خوشحال کردن پدر، مادر یا نزدیکان در این بخش شرکت کنید.

علاقه مندان می توانند آثارشان را از طریق سایت شبکه به نشانی omidtv.ir ارسال کنند و یا نوشته های خود را به سامانه پیامکی30000965 بفرستند.

مهلت ارسال آثار یکم تا 13 محرم الحرام 1440 هجری قمری است و به نفرات برتر جایزه سفر به کربلای معلی به همراه خانواده در اربعین حسینی اهدا می شود.