آرشیو سه‌شنبه ۲۷‌شهریور ۱۳۹۷، شماره ۵۲۰۵
سینما
۱۱

راش

«معکوس» آماده نمایش شد

کارگردان فیلم سینمایی «معکوس» گفت: این فیلم سینمایی پس از پشت سرگذاشتن مراحل تولید بتازگی آماده نمایش شده است.

پولاد کیمیایی در گفت وگو با فارس درباره آخرین وضعیت این فیلم سینمایی عنوان کرد: معکوس پس از پشت سر گذاشتن مراحل سنگین جلوه های ویژه رایانه ای و اصلاح صدا و رنگ بتازگی آماده نمایش شده است.

او درباره زمان اکران و حضور در سی و هفتمین جشنواره ملی فیلم فجر بیان کرد: به عنوان یک فیلمساز اول علاقه مند حضور جشنواره فیلم فجر هستم، چرا که در آن جشنواره اثری که تولید کرده ام مورد قضاوت و بررسی قرار می گیرد؛ اما این که آیا این اثر را به جشنواره فیلم فجر بفرستیم یا نه، منوط به تصمیمی خواهد بود که همراه با سرمایه گذار فیلم می گیریم.

کیمیایی تصریح کرد: اگر تصمیم بگیریم معکوس را به جشنواره فیلم فجر بفرستیم، اکران فیلم به سال آینده موکول خواهد شد.

به گفته این کارگردان فیلم اولی، معکوس فیلمی اجتماعی و خانواده محور است که لایه هایی از اکشن هم دارد.

در فیلم سینمایی معکوس به تهیه کنندگی مسعود کیمیایی، بازیگرانی همچون بابک حمیدیان، علیرضا کمالی، اکبر زنجانپور، شهرام حقیقت دوست و لیلا زارع نقش آفرینی می کنند.

«بازیچه» در مراحل پایانی تدوین

محمدعلی سجادی، کارگردان سینما آخرین وضعیت ساخت فیلم سینمایی«بازیچه» را تشریح کرد.

محمدعلی سجادی، کارگردان سینما در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره آخرین وضعیت ساخت بازیچه گفت: در روزهای آخر تدوین هستیم و با این روند فکر می کنم اوایل مهر به پایان برسد و کارهای صداگذاری و موسیقی را انجام بدهیم. او افزود: ساخت موسیقی را احسان آنالویی به عهده دارد و صداگذاری آن را هم محمود موسوی نژاد انجام می دهد. رویا تیموریان، رضا بابک، ستاره اسکندری، آرمان درویش، ساناز سعیدی، رضا مولایی و آناهیتا درگاهی از جمله بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

در خلاصه داستان بازیچه آمده است: مهرداد با سودابه، خواهر دوست و همکارش سیامک ازدواج می کند و او را به خانه قدیمی شان می برد تا در کنار مادرش باشد، اما با حوادثی روبه رو می شود.