آرشیو سه‌شنبه ۳ مهر ۱۳۹۷، شماره ۴۱۹۱
صفحه آخر
۱۶

نشست روز

یک کسب و کار عاشقانه

مدرسه توسعه پایدار با همراهی انجمن فارغ التحصیلان و انجمن علمی و دانشجویی مدیریت دانشگاه صنعتی شریف نشست «داستان یک کسب و کار عاشقانه - روایت کارآفرینی اجتماعی به سبک گلاب زهرا» را برگزار می کند. این نشست سه شنبه 10 مهر ساعت 15:30 تا 6 بعدازظهر در سالن دکتر مشایخی دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه صنعتی شریف با حضور علی مصطفوی، مدیرعامل گلاب زهرا و سلیمان شادروان از همراهان زنده یاد همایون و شهیندخت صنعتی برگزار می شود.

این نشست، اولین جلسه از «سلسله نشست های توسعه پایدار برای ایران» است و در آن ضمن بررسی ابعاد اجتماعی و متفاوت این کسب و کار اجتماعی، مستند «بانوی گل سرخ» ساخته مجتبی میرطهماسب که روایتی است از چگونگی پیدایش این کسب و کار عاشقانه نمایش داده می شود.

دیدار و گفت وگو با دکتر احمد جلیلی

یکصد و بیست و پنجمین نشست از سلسله جلسات صبح پنجشنبه های مجله بخارا به دیدار و گفت وگو با احمد جلیلی اختصاص یافته است. سیداحمد جلیلی از سال 1353 تاکنون چندین نوبت یا عضو هیات مدیره یا رییس انجمن علمی روانپزشکان ایران بوده است. او اولین تحقیق بیماری های روانی ناشی از جنگ را با مرحوم دکتر هاراطون داویدیان انجام داد. جلیلی عضو افتخاری انجمن جهانی روانپزشکی و عضو هیات امنای فدراسیون انجمن های روانپزشکی قاره آسیا و رییس فعلی موزه تاریخ علوم پزشکی ایران است. جلیلی در حلقه هم نشینان نزدیک سیمین بهبهانی، جواد مجابی، نادر ابراهیمی، محمدعلی سپانلو، بیژن جلالی و محمد حقوقی بوده. این نشست ساعت 9 صبح پنجشنبه پنجم مهر در خانه گفتمان شهر (وارطان) واقع در میدان فلسطین ضلع جنوب غربی خیابان طالقانی پلاک 514 برگزار می شود.