آرشیو سه‌شنبه ۳ مهر ۱۳۹۷، شماره ۲۲۰۰۹
ورزشی
۹

قهرمان جودوی جهان مدالش را به شهدای اهواز تقدیم کرد

قهرمان جودوی جهان روز گذشته در اقدامی قابل تحسین مدالش را به حادثه دیدگان اهواز تقدیم کرد.

سعید ملایی درباره کسب مدال ارزشمند طلای جهان پس از 15 سال برای جودوی ایران، اظهار کرد: خدا را شاکرم این لیاقت نصیب من شد که بتوانم با کسب مدال طلای جهان مزد زحمات خودم و کادر فنی تیم ملی را به بهترین شکل بگیرم. پشت این مدال سال ها، ماه ها و ساعتها زحمت بوده تا بتوانیم دست پر به کشور باز گردیم. خوشحال هستم که توانستم پس از پانزده سال جودوی ایران را صاحب مدال طلای جهان کنم و قطعا این افتخار با زحمت و تلاش همه اعضای کادر فنی و فدراسیون به دست آمد.

وی در ادامه تصریح کرد: از اینکه توانستم با کسب این مدال شایستگی های جودوی ایران را به جهان نشان دهم خوشحال هستم و امیدوارم جواد محجوب نیز بتواند خوش رنگ ترین مدال را بگیرد تا برای نخستین بار بتوانیم با سه مدال به کار خود در رقابت های جهانی پایان دهیم.

ملایی در ادامه با تاکید بر اینکه جودوی ایران در حال پیشرفت است، خاطر نشان کرد: جودوی ایران دیگر برای کشورهای جهان زنگ تفریح نیست و جزو قدرت های جودو محسوب می شود. بریمانلو نیز توانست در این مسابقات به مدال ارزشمند جهانی دست یابد و ان شاء الله محجوب هم مدال بگیرد تا بتوانیم بیش از پیش قدرت جودوی ایران را ثابت کنیم. دست همه کسانی که برایم زحمت کشیده اند را می بوسم و این مدال را به شهدای حادثه تروریستی اهواز تقدیم می کنم و امیدوارم توانسته باشم دلشان را شاد کنم.