آرشیو سه‌شنبه ۳ مهر ۱۳۹۷، شماره ۵۲۰۹
زندگی
۱۳

حق با شماست

# احتکار - خانگی

اسکندری از مشهد:

احتکار خانگی و تحریم های داخلی علت های اصلی مشکلات اقتصادی اخیر است و متاسفانه بعضی از مردم و مسوولان منفعت طلبی را به گذشت و ایثار ترجیح داده اند که نتیجه آن را همه مردم مشاهده می کنند.

# گمرک - مواد اولیه

رزاقی از تهران:

چرا گمرک اجازه ترخیص مواد اولیه پوشک و اقلام بهداشتی کارخانه های تولیدی را نمی دهد تا مشکلات مربوط به کمبود و گرانی وسایل بهداشتی حل شود؟

# عزاداری - پرشور

جمعی از شهروندان:

با وجود مشکلات اقتصادی و فشار زیاد بر دوش مردم، ولی روحیه حسینی عزاداران کماکان پرشور و در صحنه های عزاداری پررنگ است.

# آبخیزداری

خانجانی از بابل:

مرداد امسال در شهرهای شمالی کشور روزهای پربارانی را نسبت به سال های پیش شاهد بودیم. آیا مسوولان وزارت نیرو در جمع آوری آب های سطحی موفق بوده اند؟

# بلیت - اوج

عنایتی از تهران:

قیمت بلیت هواپیما بیش از صددرصد گران شده که این موضوع در تقاضا برای استفاده از هواپیما در سفرهای داخلی مردم تاثیر منفی گذاشته است، بهتر است در نرخ این بلیت هواپیما بازنگری شود.

# کود - دلار

نصرتی از تبریز:

علت گرانی خشکبار بخصوص پسته که در داخل تولید می شود و به یکباره افزایشی دوبرابری داشته است چیست؟ آیا باز هم دلار علت اصلی است یا کود این درختان از اسکناس های دلار است؟

# ترافیک - آلودگی

باباخانی از تهران:

امیدوارم استانداری تهران با برنامه ریزی دقیق در تغییر ساعات کاری ادارات، مدارس، دانشگاه ها و… در کاهش ترافیک و آلودگی هوا از ابتدای مهر نقش مثبتی ایفا کند.

# زاگرس - گردشگر

فخری از یاسوج:

دامنه زاگرس، شهرها و استان های همجوار این جاذبه گردشی طبیعی، موقعیت خوبی برای جذب گردشگر دارد که متاسفانه به علت کم لطفی دولت هنوز بسیاری از مناطق بکر طبیعی و مناطق تاریخی این منطقه نزد مردم و گردشگرها شناخته شده نیست.

روابط عمومی: 22262142