آرشیو شنبه ۷ مهر ۱۳۹۷، شماره ۶۸۸۶
صفحه اول
۱

سلام ایران

هر روز با شما در اینجا خواهیم بود، صدای شما، حرف شما و پیشنهاد شما را می شنویم و می خوانیم و بازگو می کنیم.

با ما همراه باشید، بگویید و بنویسید

تلفن: 88769075-021 پیامک: 3000451213

نظر مردم

■ تشکر از مقاله دوزبانه فارسی – عربی آقای مسجد جامعی / آقای سلامتی: حادثه تروریستی و دلخراش اهواز و شهادت جمعی از هموطنان مان را تسلیت می گویم. می خواستم از انتشار مقاله دو زبانه فارسی و عربی آقای مسجد جامعی در روزنامه ایران تشکر کنم. این روزها وطن ما روزهای سختی را می گذراند، باید مراقب احساسات و تعصبات قومی - قبیله ای باشیم و بدانیم عده ای می خواهند به بهانه حملات تروریستی، سوار احساسات نژادی و عرب ستیزانه شوند.

■ وقتی بی بی سی از به کار بردن واژه تروریستی خودداری می کند / 884…0914: در اتفاقات اخیر بی بی سی نشان داد که چقدر مغرض است. وقتی بی بی سی از به کار بردن واژه تروریستی برای حمله تروریستی در کشورمان خودداری می کند اتفاقا جایگاه خودش را نشان می دهد که در کدام طرف ایستاده است و از چه کسانی حمایت می کند.

■ خرابی پله برقی پل عابر خیابان اشرفی اصفهانی / آقای محزونی: مدت یک ماه است که پله برقی پل عابر واقع در خیابان اشرفی اصفهانی روبه روی مرکز خرید تیراژه بسته شده و تردد مردم را با مشکل مواجه کرده است. از مسئولان محترم شهرداری درخواست داریم نسبت به حل مشکل پله برقی اقدام لازم را به عمل آورند.

■ اطلاع رسانی ناقص سازمان سنجش درباره آزمون های استخدامی / زهره دهقانی: می خواستم بپرسم آزمون های استخدامی چرا پوشش دهی مشخصی ندارند. سازمان سنجش وظیفه اطلاع رسانی در مورد آزمون های استخدامی دستگاه های اجرایی کشور را برعهده دارد و به جای اینکه برای اعلام نهایی مثل خیلی از سازمان ها به متقاضیان واجد شرایط ایمیل یا پیامی داده شود وعده و تاریخ های روی هوا می دهند و متقاضیان مجبورند هر روز بروند سایت سنجش را چک کنند و دست از پا دراز تر برگردند. جدیدترین پیام هم این بود: کارنامه نهایی متقاضیان آزمون استخدامی… داخل پرانتز کسانی که مدارکشان تا بدین لحظه بررسی شده…؛ فردایش رفتم داخل پرانتز نوشته بودند همان ها منهای متقاضیان آموزش و پرورش… معلوم نیست فردا به این پرانتز قرار است چه چیزی اضافه شود.

■ تراکت تبلیغاتی سطح شهر / یک مخاطب: چرا شهرداری تهران با شرکت هایی که اقدام به درج آگهی ها و چسباندن آگهی به در منازل و سطح پیاده روها می کنند برخورد نمی کند. واقعا چهره شهر کثیف و آلوده شده است. شهرداری خیلی راحت می تواند این شرکت ها را شناسایی و با آنها برخورد کند.