آرشیو دوشنبه ۹ مهر ۱۳۹۷، شماره ۲۲۰۱۴
اخبار کشور
۲

کیهان و خوانندگان

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر

33916546 تمام ساعات شبانه روز

سامانه پیام کوتاه 30002323

* ما جوانان دهه هفتادی با بصیرت پشت سر رهبری و نیروهای نظامی خود هستیم و برای رهبر و کشور حتی سر خود را هم حاضریم بدهیم… ان شاءالله به زودی انتقام سختی از دشمنان می گیریم… این کشور صاحب دارد، منافقان داخلی و دشمنان خارجی بی جهت خود را به زحمت نیندازند!

25010933

* اگر الگوی مسئولان نظام مدرس ها، بهشتی ها، رجایی ها باشند وضع کشور و مسئولان ما نباید اینگونه باشد که فاصله مسئولان از مردم روز به روز بیشتر شود و وزیر این نظام متعلق به محرومان به پرادو قانع نباشد و به پورشه سواری روی آورد. این گونه مسئولان چگونه می خواهند درد مردم زجر کشیده را لمس کنند؟!

72150915

* هر مقام مسئولی که دلش برای ملت و کشور می سوزد جلوی این آشفته بازار در اقتصاد کشور و گرانی را بگیرد.

امیری

* وقتی قیر که تولید داخلی است از 300 تومان به 900 تومان، گوجه از 1500 به 6000 تومان، سیب زمینی 1000 تومان به 4 هزار تومان، دستمال کاغذی شکوه از 1900 تومان به 4500 تومان و سفره یک بار مصرف از 7500 تومان به 15 هزار تومان می رسد آیا عامل این گرانی ها خود دولت نیست؟ چرا هیچ نظارتی نیست و اقتصاد کشور به حال خود رها شده است؟! رسانه ملی باید از افسارگسیختگی قیمت ها گزارش تهیه و پخش کند شاید مسئولان دولت به فکر بیفتند.

84550912 و 2085021 و 28050916

* آقای رئیس جمهور در گذشته که به رای مردم نیاز داشتند شعار می دادند مردم ایران لیاقت بهترین زندگی را دارند. آیا این وضعیت آشفته اقتصاد کشور در شان ایرانیان است؟

95900914

* آن کسانی که به دنبال تصویب FATF و اجزای آن هستند اگر آگاه به خطرهای آن نباشند که نباید در این نظام مسئولیت می پذیرفتند و اگر می دانند و آگاهانه این کار را انجام می دهند پس خیانت می کنند. پس در هر دو حال مقصر هستند.

89020914

* آیا نمایندگان مجلس با تصویب اجزای مختلف FATF پازل برجام را کم کم تکمیل می کنند؟… کسانی که نه تامل و تفکر می کنند و نه وقت مطالعه دارند و نه مشاور برجسته حقوقی و… دارند چگونه به این طرح های خیانت بار رای می دهند؟! فردا چه پاسخی در برابر شهدا و ملت و دادگاه عدل الهی خواهند داشت؟!

14420913

* تلخی برجام اول همچنان در کام مردم باقی است چرا دولتمردان درصدد تحمیل برجام 2 هستند. در حالی که اروپایی ها هیچکدام از شرایط ما را نپذیرفته اند چرا باید با او مذاکره در موضوعات جدیدی همانند برجام داشته باشیم؟

نیک نام

* اینکه در داخل کشور بیلبوردی با تصویر سه سرباز غاصب اسرائیلی در هفته دفاع مقدس نصب شود اتفاقی نیست. با عاملان این خیانت باید برخورد شود.

51400913

* چه اشکال حقوقی بر انذار یک طلبه نسبت به رئیس جمهور کشورمان مترتب است که باید او را احضار و بازداشت کنند. ولی با کسانی که چوب حراج به ارز و سکه کشور زدند با مماشات برخورد شود؟! کدام یک از این دو (آن طلبه و آن رئیس بانک مرکزی و وزرای اقتصادی) برای مردم و نظام واقعا خطرآفرین هستند؟! من جوان این کشور نمی توانم هضم کنم که چطور با انذار یک فرد برخورد می شود ولی با غارت های میلیاردی برخوردی صورت نمی گیرد؟!

قنادزاده

* وقتی آقای رئیس جمهور در اجلاس سالیانه سازمان ملل از آمریکا می خواهد که به مذاکره برگردد و اعلام می کند مردم ایران صدمه دیده اند این کار ناخواسته آدرس دادن به دشمن است که تحریم ها را بیشتر بکند.

96550935

* بعد از توافق هسته ای به جای اینکه براساس وعده ها مردم شاهد رشد و شکوفایی در اقتصاد کشور باشند شاهد رکود و تورم بی سابقه بودند. چرا دولت نمی خواهد بپذیرد که برجام یک پروژه ضدایرانی برای تضعیف و عقب راندن رشد علمی کشور بود! و مسبب آشفتگی در اقتصاد بزرگ کردن وعده های نسیه برجامی طرف مقابل بوده است و حالا هم فقط دنبال پاسخگویی به مطالبات جدید غرب بدعهد و پیمان شکن هستند.

22980919

* آیا رواست که پس از آن همه زحمت و تلاش معجزه گونه رزمندگان در دوران دفاع مقدس چنین دولت ناتوان، ناکارآمد ولی با زندگی اشرافی در مصدر امور اجرایی باشد که از عهده حل کوچک ترین مشکل نیز برنمی آید؟

88860914

* نظامیان و طلاب حوزه های علمیه با حقوق و درآمد پایینی که دارند آسیب پذیرترین قشر جامعه هستند با این حال برای انقلاب و نظام سنگ تمام گذاشته اند و هر از گاه تعدادی از آنان شهید می شوند.

61580936

* بهداشت در بیمارستان […] اهواز پایین است. سوسک از در و دیوار بیمارستان بالا می رود. پتوها کثیف و از رده خارج هستند. از همه مهم تر از مواد ضدعفونی کننده برای کف اتاق ها و راهرو استفاده نمی شود. صدای اعتراض ما را به گوش مسئولان وزارت بهداشت برسانید.

45750916

* بعد از گذشت 26 سال از فروش زمین های فاز 6 اندیشه توسط کمیته امداد امام خمینی، چرا شهرداری مجوز ساخت وساز نمی دهد؟! از مسئولان امر درخواست رسیدگی دارم.

59670912

* بیش از یک سال از آزمون مرحله چهارم استخدامی (آزمون فراگیر) می گذرد ولی از وضعیت پذیرفته شدگان سازمان بنادر که زیرنظر وزارت راه و شهرسازی است، هیچ خبری نیست. از مسئولان امر درخواست می شود حدود 200 نفر پذیرفته شده را از این وضعیت بلاتکلیفی برهانند. تمام مراحل مصاحبه و استعلام ها هم انجام شده است. این درحالی است که بسیاری از پذیرفته شدگان دیگر وزارتخانه ها مدت هاست مشغول به کار شده اند.

یکی از پذیرفته شدگان در آزمون

* آبفای شیراز، آب لوله کشی 40 ساله مردم منطقه دینکان را برای گرفتن حق انشعاب به مدت 48 ساعت قطع کرده است و عمدا مردم را در مضیقه قرار داده است. آیا این روش درست است؟

ایرج مهندس

* در بروجن بسیاری از مغازه دارها براساس میل و رغبت خود اجناس را با قیمت های متفاوت عرضه می کنند. دولت در این بازار مکارانه واقعا چه نقشی ایفا می کند؟!

89380913

* به علت فشار اقتصادی و نبود نظارت کافی متاسفانه امسال در ارومیه سرقت محصولات باغی (صیفی، گردو، بادام، سیب، هلو، خیار، گوجه فرنگی و…) به شدت افزایش یافته است. مردم علت این امر را گرانی افسار گسیخته، بیکاری و… می دانند.

69120914

* پله برقی مجاور مجتمع تیراژه در بزرگراه آیت الله شهید اشرفی اصفهانی تهران یک ماه است که خاموش است. چرا؟! سه روز گویا برای خالی نبودن عریضه روشن کردند و مجددا خاموش کردند! واقعا برای بسیاری از مردم عبور بدون پله برقی در این محدوده دشوار است.

25600912