آرشیو دوشنبه ۹ مهر ۱۳۹۷، شماره ۲۲۰۱۴
اخبار کشور
۳

کاشت نهال به یاد شهدای حادثه تروریستی اهواز

مردم ولایت مدار خوزستان طی آیینی به یاد 24 شهید مظلوم حادثه تروریستی 31 شهریور اهواز، در هفتمین شب از شهادت مظلومانه این شهیدان، 24 نهال کاشتند.

اهواز- خبرنگار کیهان: در این آیین که جمعی از خانواده های شهدای این حادثه تروریستی، مسئولان استانی و مردم انقلابی خوزستان حضور داشتند به یاد هر شهید یک نخل که نشان از مقاومت و ایثار است در قتلگاه این شهیدان در بلوار قدس اهواز کاشته شد.

این نهال ها که به تصاویر شهدای حمله تروریستی نیز مزین شده بود، با هدف زنده نگه داشتن یاد و خاطره آنان در حافظه تاریخ غرس شدند. مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان در این آیین با اشاره به هدف دشمنان نظام اسلامی از انجام حادثه تروریستی اهواز، عنوان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی می خواستند با ترور کور ضربه ای به نظام اسلامی و وحدت مردم بزنند ولی قادر نشدند خللی در پیوند عمیق مردم با نظام اسلامی ایجاد کنند.

عبدالرضا فرجیان گفت: این جنایت ضدانسانی مظلومیت و حقانیت نظام اسلامی را به تمام جهانیان نشان داد و رسوایی حامیان این تروریست ها را بیش از پیش در نزد افکار عمومی رقم زد.

به گفته وی تروریست ها هیچ توانی برای مبارزه با جمهوری اسلامی و ملت ایران ندارند و انجام چنین اقدام های احمقانه ای نشانه ضعف و درماندگی آنها است.