آرشیو دوشنبه ۹ مهر ۱۳۹۷، شماره ۲۲۰۱۴
حوادث - اخبار کشور
۱۱

محاکمه 4 اخلالگر اقتصادی در اصفهان

رئیس کل دادگستری استان اصفهان گفت: برای چهار نفر از اخلالگران در نظام اقتصادی اصفهان کیفرخواست صادر شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، احمد خسروی وفا، افزود: این افراد با اتهاماتی از قبیل اخلال در نظام اقتصادی از طریق وصول وجوه کلان به صورت قبول سپرده، احتکار و اخلال در امر توزیع مایحتاج و نیازمندی های عمومی بازداشت و روانه زندان شدند.

وی ادامه داد: متهم اول بنام م. ص به اتهام اخلال در نظام اقتصادی از طریق وصول وجوه کلان به صورت سپرده تحت عنوان عقد مضاربه به میزان 73 میلیارد و 36 میلیون و 150 هزار ریال، متهم دوم به نام م. ج به اتهام اخلال در نظام اقتصادی از طریق احتکار لوازم یدکی خودرو به ارزش 47 میلیارد و 942 میلیون و 411 هزار و 961 ریال، شخص سوم بنام ح. ش به اتهام اخلال در نظام اقتصادی از طریق اخلال در امر توزیع مایحتاج و نیازمندی های عمومی از طریق گران فروشی کلان لوازم یدکی خودرو و احتکار عمده، اختفا و امتناع از عرضه اقلام و چهارمین متهم بنام ر. م به اتهام اخلال در نظام اقتصادی از طریق احتکار نیازمندی های عمومی و انواع ابزار صنعتی و ساختمانی به ارزش 143 میلیارد و 74 میلیون و 72 هزار ریال هستند.

وی خاطرنشان کرد: این متهمان پس از تفهیم اتهام با صدور کیفرخواست در دادسرای عمومی و انقلاب اصفهان، در زندان به سر می برند.