آرشیو چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۷، شماره ۶۸۹۰
صفحه اول
۱

سلام ایران

هر روز با شما در اینجا خواهیم بود، صدای شما، حرف شما و پیشنهاد شما را می شنویم و می خوانیم و بازگو می کنیم.

با ما همراه باشید، بگویید و بنویسید

تلفن: 88769075 - 021 پیامک: 3000451213

نظر مردم

■ گرانی سیب زمینی / یک هموطن: چرا دولت هیچ تدبیری جهت برخورد با عوامل گرانی و احتکار سیب زمینی نمی کند. سیب زمینی غذای اکثر مردم مستضعف جامعه است. من دیروز سیب زمینی را کیلویی 4500 تومان خریده ام که واقعا گران است. خواهشمند است با عوامل این گرانی ها برخورد شود.

■ مشکلات ثبت نام ایران خودرو / یدالله کوهستانی: اینجانب جانباز قطع نخاع هستم و به اتفاق خانواده ام جهت ثبت نام ایران خودرو یک هفته در خانه ماندیم اما موفق به ثبت نام در سایت ایران خودرو نشدیم. این چه وضعیتی است که ایران خودرو بر سر مردم آورده است. خودروی من بسیار فرسوده است اما قادر به تعویض آن نیستم.

■ تشکر از قوه قضائیه / یک هموطن: از برخورد قاطع قوه قضائیه با مفسدین اقتصادی تشکر و قدردانی می کنم و واقعا همه افرادی که با ارزاق و غذای مردم بازی می کنند مجازات آنها اعدام است و باید به سزای اعمال شان برسند.

■ فروشگاه مواد غذایی در زندان / آقای باقری: از ندامتگاه تهران بزرگ تماس می گیرم. فروشگاه پوشاک و اقلام بهداشتی این زندان در خارج از فضای زندان است و تامین اقلام مورد نیاز زندان فقط برای آن هایی امکان پذیر است که خانواده های آنها در تهران هستند و در موقع ملاقات اقدام به خرید برای مددجویان می کنند و برای سایر زندانی ها که خانواده آنها در شهرستان هستند و امکان ملاقات مستمر ندارند مشکل ایجاد شده است. از مسئولان قوه قضائیه درخواست داریم در صورت امکان فروشگاهی را در داخل زندان دایر کنند و امکان استفاده برای عموم زندانی ها فراهم باشد.