آرشیو چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۷، شماره ۲۲۰۱۶
شهرستان ها
۷

ساخت 14 مدرسه با مشارکت خیرین در گنبد کاووس

مدیر آموزش و پرورش گنبدکاووس از آماده بهره برداری بودن 14 واحد آموزشی که با مشارکت خیرین این شهرستان احداث شده، خبر داد و گفت: این مدارس تا پایان ماه جاری به بهره برداری می رسد.

فرج الله رزاقی افزود: برای ساخت این مدارس که مجموعا دارای 60 کلاس درس می باشند، 83 میلیارد و 130 میلیون ریال توسط نیکوکاران و اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان گلستان هزینه شده است.

به گفته وی، از مجموع هزینه انجام شده برای ساخت این مدارس، 21 میلیارد و 600 میلیون ریال توسط خیرین و بقیه از محل اعتبارات اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گلستان تامین شده است.

رزاقی اضافه کرد: عملیات اجرایی تعدادی از این مدارس در سال های 93 و 94 آغاز شده بود که به دلیل مشکلات مالی دولت و تخصیص نیافتن به موقع اعتبارات، بهره برداری از آنها تا امسال به طول کشید.

وی با قدردانی از کمک های خیرین و نیز بنیاد برکت برای ساخت یک مدرسه 16 کلاسه گفت: به جز یک مدرسه 6 کلاسه که در شهر گنبدکاووس در روز اول مهر افتتاح شد، بقیه مدارس در مناطق محروم روستایی این شهرستان احداث شده و به تدریج تا پایان ماه جاری به بهره برداری می رسند.

مدیر آموزش و پرورش گنبدکاووس ادامه داد: مدارس آماده افتتاح گنبدکاووس که دو، سه، چهار، 6 و 16 کلاسه هستند، در مجموع پنج هزار و 583 مترمربع مساحت دارند.