آرشیو شنبه ۷ مهر ۱۳۹۷، شماره ۳۲۵۴
سیاست
۳

الو شرق 88640260

sharghline@sharghdaily.ir پیامک: 30004699

تعطیلی بی موقع! جایگاه شرکتی عرضه سوخت (پمپ بنزین)، واقع در خیابان 17 شهریور، پایین تر از میدان شهدای تهران بیشتر مواقع تعطیل است. از مسئولان شرکت فراورده های نفتی تقاضای رسیدگی داریم.

سیدعلی علوی

ارتباط بی ارتباط! لطفا آقای هاشمی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، به این سؤال پاسخ دهند؛ از موقعی که ایشان به عنوان وزیر انتخاب شده و کارشان را در وزارتخانه شروع کرده اند، روابط عمومی آن سازمان به کدام انتقاد، درخواست، مشکل و شکایت مردمی که در مطبوعات چاپ شده، پاسخ داده است؟ تا آنجا که ذهن ما یاری می کند، انتقادات فراوانی را دیده، شنیده و در مطبوعات مطالعه کرده ایم، اما برای هیچ یک جواب خالی و قانع کننده یا قانع نکننده ندیده ایم. حیف است از آن سازمان که به کارشناسان خود حقوق می دهد که ارتباط داشته باشند، ولی همان نیم بند ارتباط هم قطع شده است.

علی از تهران

گلایه از کرایه ها: کرایه اتوبوس های شرکت واحد به قدری گران شده اند که مسافران به محض اینکه کارتشان را شارژ می کنند، پس از چندبار پیاده و سوارشدن از اتوبوس های شرکت واحد، مجبورند دوباره و سه باره کارتشان را شارژ کنند. یادش به خیر 10 یا 20 تومان می دادیم بلیت اتوبوس می خریدیم، از جنوب به شمال شهر یا از شمال به جنوب شهر رفت وآمد داشتیم. اکنون مسافت ها را کوتاه کرده، اما کرایه ها را بدون درنظرگرفتن شرایط اقتصادی مردم، افزایش داده اند.

از مسافران شرکت واحد

درخواست از مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو: خبرنگاران باید بدون هیچ پیش شرطی بتوانند با ارائه کارت خبرنگاری در ایستگاه های مترو کارت اعتباری شان را با تخفیف شارژ کنند. درحالی که خبرنگاران که از پایین ترین حقوق برخوردارند، از هیچ امتیازی برخوردار نیستند، به ویژه آنهایی که وسیله نقلیه شخصی ندارند، بیشتر هزینه ایاب و ذهاب می پردازند. مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو باید با اختیاراتی که دارد شرایطی فراهم کند تا خبرنگاران از این بابت مشکلی نداشته باشند.

خبرنگار اجتماعی مجله…