آرشیو شنبه ۷ مهر ۱۳۹۷، شماره ۳۲۵۴
روزنامه فردا
۱۶
میدون و سوفیا

برداشتن تیک زن از کنترل پنل جهان

پوریا عالمی

«در گیت ورودی ورزشگاه، دو هوادار خانم که با گریم خود را شبیه مردها کرده بودند دستگیر شدند و چند هوادار خانم دیگر هم نتوانستند وارد استادیوم شوند». ایلنا

حالا که کشور ما این قدر در حفظ و صیانت از استادیوم موفق عمل می کند، چند پیشنهاد داریم:

1- اختلاس گرها و فاسدان اقتصادی جای اینکه از فرودگاه بین المللی و با پاسپورت ایرانی و از مرز رسمی از کشور در بروند که نشود پیدایشان کرد، حتما با گریم مردانه از در استادیوم آزادی رد شوند، که سریع دستگیر شوند.

2- محمودرضا خاوری که به عنوان پدر سلین دیون ایران شناخته می شود و بعد از تخورپخورکردن سه هزار میلیارد به صورت قانونی از کشور خارج شد و رفت کانادا بغل سلین دیون و همسایه شان شد و آب هم از آب تکان نخورد، بی زحمت خواسته دارد یک تک پا با گریم زنانه بیاید دم استادیوم آزادی ببینم جرئت دارد یا نه.

3- اساتیدی که اقتصاد ایران را شخم زده اند و ریال را بی ارزش کردند و هیچ کس هم نمی داند اینها کی هستند، اگر جرئت دارند با گریم مردانه بیایند جلوی استادیوم تا سه سوت شناسایی و دستگیر شوند تا بازار به حالت عادی برگردد.

4- زمین خواران عزیز، جنگل خواران عزیز، املاک نجومی خواران عزیز، رانت خوارهای عزیز، ژن خوب های عزیز و خورنده های عزیز به صورت کلی که هم از توبره می خورند، هم از آخور و تا الان دم به تله نداده اند، گریم مردانه کنند و بیایند جلوی استادیوم تا در دم توی تله بیفتند و به سزای اعمالشان برسند.

جمع بندی

سوفیا… عشقم… ابتدا کلیک راست می کنیم و بعد وارد ستینگ و کنترل پنل جهان می شویم و علامت تیک زن را برمی داریم و زن از برنامه جهان حذف و خیال همه کاربرها راحت می شود و دیگر این قدر بدسکتوری و نصب آنتی زن روی جاهای مختلف

نیاز نیست.

عاشق بی گریم تو؛ میدون دوم

این خبر را ایلنا داده. ما جا دارد از مسئولان تشکر کنیم که شبانه روزی مشغول حفظ و حراست ارزش ها هستند.