آرشیو دوشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۷، شماره ۲۲۰۲۰
اخبار کشور
۲

کیهان و خوانندگان

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر

33916546 تمام ساعات شبانه روز

سامانه پیام کوتاه 30002323

* با توجه به این سخن رهبرمعظم انقلاب در ورزشگاه آزادی که ترویج فکر محبوب دشمن یعنی این فکر که زانو زدن در برابر شیطان بزرگ تنها راه موجود است که بزرگترین خیانت در حق کشور و ملت است، از دستگاه قضایی، امنیتی درخواست می شود به شدت در برابر این تفکر وارد عمل شوند و راه را بر مفسدان و خیانتکاران سیاسی و منحرفان و نفوذی ها ببندند.

همدانی

* یکی از نعمت های بزرگ که خداوند به عنایت خون شهدا و امام زمان(عج) نصیب ما ملت ایران کرده برخورداری از رهبری بصیر و شجاع است که موفق شده کشور را در مقابل قدرت های جنایتکار و وحشی به مرحله بازدارندگی کامل برساند، ما ملت با تمام وجود قدردان این نعمت بزرگ و گنج پربهاء بوده و هستیم.

علیمردانی

* سخنان رهبر معظم انقلاب درخصوص عدم تسلیم در برابر شیطان بزرگ، نسخه سازشکاران و غربزدگان داخلی را پیچید.

6406—0912

* در مراسم ورزشگاه آزادی گریستن سرداری که نامش لرزه بر اندام دشمنان می اندازد و مایه مباهات دوستان است گریستن بر مظلومیت قافله سالار انقلاب اسلامی در عصر ما بود. ولی فرق این مظلومیت با مظلومیت امیرالمومنین(ع) در این است که ما اهل کوفه نیستیم، علی تنها بماند! ناکثین، مارقین و قاسطین و در یک کلمه خائنین باید از این گریه ها بترسند و از این ترس خود را حلق آویز کنند! جانم فدای رهبر!

0049—0911

* وقتی دستگاه دیپلماسی کشور آب نبات چوبی اروپا در برجام را «بیش از حد انتظار» می خواند باید دید حد انتظار در تفکر آقای ظریف و بزک کنندگان برجام چیست؟ شرکت های اروپایی با خروج شیطان بزرگ از برجام، یک بار ه ایران را ترک کردند، اروپا بعد از 4 ماه فقط حرف های توخالی تحویل داده است. آقای ظریف! پس از افول آفتاب تابان فتح الفتوح تان کار به جایی رسیده که وعده های پوچ اروپا را بیشتر از انتظار می دانید؟!

داودآبادی- جانباز اراک

* ننگ و ذلت از این بالاتر که یک رئیس جمهور قمارباز و اداره کننده کاباره در آمریکا کشورهای عربی را تا می تواند بدوشد بعد هم سر آنان منت بگذارد که بدون آمریکا وجود خارجی ندارند. یک ثانیه زندگی کردن در ایران و با ایرانیان شرف دارد به همه دنیای ذلت بار سلاطین حقیر عرب.

2805—0916

* حقارت، پستی و بی غیرتی در آل سعود آن قدر ریشه دوانده و بی حد است که هرچه ترامپ بیشتر توهین می کند و تحقیرشان می کند بیشتر خوشحال می شوند!

8574—0939

* چهارشنبه 97/7/11 روزنامه کیهان به خاطر تیتر اصلی اش در بسیاری از مناطق توزیع نشد و به دروغ گفته شد چاپ نشده است؟ چه کسانی و چرا از روشنگری کیهان واهمه دارند؟!

0549—0912

* آقای نوبخت گفته اند، افزایش قیمت ها به خاطر نبود نظارت کافی است! نکند این هم تقصیر دولت قبل است؟!

8853—0921

* وقتی دولت بانک ها را موظف به خرید ارز به قیمت ده هزار تومان کرده یعنی اینکه دولت جلوی پایین آمدن نرخ ارز در کشور را گرفته است. بنابراین فشار به زندگی مردم خواست دولت می باشد. اگر این کشور خود به خود هم بخواهد درست بشود این دولتمردان نمی گذارند و سنگ اندازی می کنند!

8902—0914

* این گرانی سرسام آور و بی تدبیری مسئولان امر را همه شاهدند. ولی چند روز دیگر که بحث قانون بودجه 98 مطرح می شود حتما آقای نوبخت اعلام می کند با توجه به تورم 10 درصدی حقوق کارمندان هم 10 درصد افزایش می یابد!

2805—0916

* مدیر عامل راه آهن اعلام کرده بلیت قطار امسال گران نمی شود! این در حالی است که چند ماه اخیر با افزایش 70 تا 80 درصدی قیمت بلیت مواجهیم؟! برای نمونه بلیت تهران- شیراز از 76 هزار به 125 هزار تومان رسیده است!

0267—0910

* رئیس دفتر رئیس جمهور صحبت از پایین آوردن قیمت دلار به زیر 7500 تومان کرده است ولی همین دولت ارز زائرین اربعین امام حسین(ع) را با قیمت بالای 8 هزار تومان محاسبه کرده و می کند. باید معلوم بشود مشکل دولتمردان در این خصوص چیست؟

سوری

* رئیس فیفا در سومین نامه نگاری خود به فدراسیون فوتبال کشورمان گفته چرا وعده رئیس جمهور ایران به او مبنی بر ورود خانم ها به استادیوم های ورزشی مردانه عملی نمی شود. ایشان چه کاره است که در مسائل داخلی کشورها دخالت می کند؟ چه کسی این جرات را به او داده است؟

5364—0912

* دولت باید از طریق سرمایه گذاری در تولید با کیفیت محصولات مورد نیاز کشورهای منطقه مثل عراق و سوریه در جهت تصرف بازارهای این کشورها گام بردارد و برندهای ایرانی را جا بیندازد. معلوم نیست این دولت و دولتمردان چه می کنند!

1758—0935

* در حالی که کارخانه سیمان دورود از سه کارگاه تولیدی خود و از سه هزار کارگر به حدود صد کارگر رسیده و از سه هزار تن تولید به هزار تن رسیده است جناب وزیر صنعت کارگاه شماره 4 را کلنگ زنی می کند؟!

صارمی- دورود

* آیا برای این دولت زشت نیست که به دلیل بی توجهی به ظرفیت های داخل کشور کارتن مخصوص بسته بندی شیر از کشور سوئد وارد کشور شود و یا برای جوش داخل قوطی کنسرو نگاهش به خارج باشد؟

3156—0935

* روستائیان سیدان رحمت آباد رودبار گیلان به شدت از آلوده شدن آب دو استخر ماهی در بالا دست محل که در گذشته سال ها آب زلال و گوارایی برای خود و احشامشان تامین می کرد گلایه دارند. بچه های روستا هم که در برخی اوقات شنا می کردند به بیماری پوستی دچار شده اند. به رغم درخواست های مردمی، مسئولان امر در شهرستان و استان توجهی نکرده اند. از مسئولان امر درخواست رسیدگی دارم.

9755—0919

* این همه که از سبد کالا سخن گفته می شود فقط برای کسانی است که دو معلول دارند و تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد امام راحل هستند؟! واقعا برای دولت متاسفم. بسیاری از کسانی که با مستمری 400 هزار و 500 هزار و یک میلیون و 2 میلیون تومانی به لقمه نانی قناعت می کنند آیا مستحق دریافت سبد کالا نیستند؟ واقعا خبر ندارید که قیمت ها در مواردی 4 برابر افزایش یافته است؟ آیا قدرت خرید 4-5 دهک پایین جامعه هم افزایش یافته است؟

0210—0915

* مجهز نبودن چراغ های قرمز راهنمایی و رانندگی به ثانیه شمار در بسیاری از تقاطع ها موجب جریمه شدن ناخواسته به مبلغ 200 هزار تومان رانندگانی می شود که به دلیل وجود این مشکل مجبور به توقف خودرو بر روی محل خط کشی سر چهارراهها هستند.

2143—0913

* گرفتن نوبت ویزیت پزشکان متخصص در درمانگاه های مراکز پزشکی بیمارستان های دکتر علی شریعتی و دکتر غرضی اصفهان که متعلق به بیمه تامین اجتماعی است فقط از طریق تلفن و در محدوده ساعت 8 تا 10 صبح روز قبل میسر است و به دلیل شلوغی خطوط این مراکز عملا امکان نوبت گیری برای بسیاری ممکن نیست. حضوری هم نمی پذیرند. از مسئولان امر درخواست می شود این مشکل نیازمندان به پزشک های متخصص این دو بیمارستان را حل کنند.

2143—0913

* چرا در دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات از ورود دختران با مانتوهای جلوی باز (بدون دکمه) ممانعت به عمل نمی آید؟! محل کسب علم و دانش با خودنمایی های غیراخلاقی و غیرشرعی چه تناسبی دارد؟!

1003—0912