آرشیو یکشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۷، شماره ۲۲۰۲۵
ورزشی
۹

رئیس فدراسیون قایقرانی: اختیارم را به داورزنی و اسبقیان داده ام!

رئیس فدراسیون قایقرانی گفت: من اجازه نمی دهم کسی فدراسیون قایقرانی را تعلیق کند چون یک بار چوب تعلیق را خورده ایم.

به دنبال ابلاغ قانون منع به کارگیری بازنشستگان در دستگاه های دولتی، این موضوع به وزارت ورزش نیز اعلام شد که روسای بازنشسته باید پست های خود را ترک کنند.با وجود اینکه این قانون ملی است و همه کشور مکلف به اجرای آن هستند، برخی از روسای فدراسیون ها با نامه نگاری با فدراسیون های جهانی اعلام کرده اند دولت در نظر دارد آنها را برکنار کند.

شنیده شده در حاشیه بازی های المپیک جوانان، مسئولان جهانی در خصوص وضعیت قایقرانی با سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک صحبت هایی را داشته اند. پیش از این نیز رئیس فدراسیون جهانی با کمیته بین المللی المپیک مکاتباتی را در خصوص رفتن احمد ضیایی داشت که این موضوع با صحبت های مسئولان کمیته ملی المپیک کشورمان حل شد.

غلامرضا امینی رئیس فدراسیون قایقرانی در این باره گفت: من به داورزنی هم گفته ام هیچ مشکلی برای اجرای قانون ندارم. حتی خودم می خواهم فدراسیون را تحویل بدهم. وی در پاسخ به این سوال که ممکن است از همکاران شما کسی با فدراسیون جهانی مکاتبه کرده باشد، عنوان کرد: امکان دارد عزیزی صحبت کرده باشد اما ما در فدراسیون قایقرانی به قانون احترام می گذاریم. چون ما یک بار چوب تعلیق را خورده ایم. هر نوع استعفا و برکناری باشد به روی چشم می گذارم. من اجازه نمی دهم کسی فدراسیون قایقرانی را تعلیق کند.امینی افزود: اگر بگویند فدراسیون را تحویل فلانی بده از خدایم است و قبول می کنم چون خسته شده ام. اختیارم را به داورزنی و اسبقیان داده ام و گفته ام برای رفتن به فاصله نیم ساعت به فرصت بدهند این نیم ساعت را هم برای این گفتم که وسایلم و لباس هایم را جمع کنم. البته اگر آنها بخواهند کمک کنم این کار را هم انجام خواهم داد.