آرشیو دوشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۷، شماره ۹۳۳۶
ورزش
۱۱

گوناگون

یوسفی درالمپیک طلا گرفت

علیرضا یوسفی، وزنه بردار دسته به اضافه 85 کیلو ایران در بازی های المپیک جوانان درآرژانتین با بر جای گذاشتن رکورد مجموع 380 کیلو مدال طلا گرفت وعنوان قوی ترین پسراین بازی ها را به خود اختصاص داد.

ژیمناستیک تاریخ ساز شد

رضا بهلول زاده، نماینده ژیمناستیک ایران در سومین دوره بازی های المپیک جوانان، درفینال وسیله خرک حلقه موفق شد برای نخستین باردرتاریخ این رشته صاحب مدال برنز شود.

تکواندو در راه منچستر

مردان تکواندوکارکشورمان برای حضور در مرحله چهارم مسابقات گرندپری فردا ایران را به مقصد منچستر انگلیس ترک خواهند کرد.هدایت این تیم برعهده فریبرزعسکری است.

بازیکن محبوب بازمی گردد

سروش رفیعی یکی ازخریدهای بزرگ پرسپولیس است که در نیم فصل دوم به جمع بازیکنان برانکو اضافه خواهد شد و دقیقا از روز28 آذرماه می تواند دربازی های رسمی این تیم به میدان برود .

میرزاپور، مربی فولاد شد

ابراهیم میرزاپور، دروازه بان پیشین تیم ملی بعد ازمذاکره و توافق با مدیرعامل باشگاه فولاد، به عنوان مربی دروازه بان های این تیم تا پایان فصل انتخاب شد.

مالدینی: مسی، جواهر فوتبال است

کاپیتان پیشین تیم میلان، لیونل مسی را به رونالدو ترجیح می دهد و او را جواهر فوتبال می داند.مالدینی گفت : اصلا نمی خواهم که شان رونالدو را پایین آورم چرا که او یک پدیده نادر در فوتبال است. با این حال باید بگویم که مسی از نظر من بهترین است حتی اگررونالدو بسیارآماده هم باشد.

ونگر: آنری، فوتبال را می فهمد

سرمربی فصل گذشته آرسنال که اکنون فشار 22 سال همکاری با توپچی های لندن را از تن خارج می کند، از انتخاب تیری آنری، مهاجم سابقش به عنوان سرمربی جدید موناکو خرسند است. ونگرافزود:او لیاقت چنین اعتمادی داشت. خیلی دقیق است وفوتبال را خوب می فهمد.

عبدی مشاور تیم ملی شد

پیشکسوت باسابقه فوتبال ایران به عنوان مشاور فنی تیم های ملی فوتبال بانوان منصوب شد.حسین عبدی دارای مدرک حرفه ای مربیگری فوتبال از انگلستان سابقه حضور در کادر فنی باشگاه های داماش و پرسپولیس را داشته است.