آرشیو دوشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۷، شماره ۵۲۲۶
ورزش
۴

مستطیل سبز

قیمت بلیت آسیایی پرسپولیس

قیمت بلیت بازی برگشت پرسپولیس و السد در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد. پرسپولیس اول آبان ماه سال جاری بازی برگشت خود مقابل السد در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان را برگزار خواهد کرد و مسؤولان این باشگاه در نظر دارند قیمت بلیت این مسابقه را همانند دیدار با الدحیل افزایش دهند. بر این اساس قیمت این بلیت ها، 35 هزار تومان برای جایگاه، 30 هزار تومان برای روبه روی جایگاه و 15 هزار تومان برای پشت دروازه ها و طبقه دوم خواهد بود.

عبدی؛ مشاور تیم های ملی بانوان

حسین عبدی، پیشکسوت فوتبال ایران به عنوان مشاور فنی تیم های ملی فوتبال بانوان منصوب شد. حسین عبدی مدرک حرفه ای مربیگری فوتبال از کشور انگلستان و سابقه حضور در کادر فنی باشگاه های داماش و پرسپولیس را دارد.

بولیوی با برد به ایران آمد

حریف تدارکاتی فردای تیم ملی ایران در حالی جنوب شرق آسیا را به مقصد خاورمیانه ترک کرد که مقابل تیم درجه سومی میانمار به برتری رسید. بولیوی که یکی از تیم های حاضر در کوپاآمریکا 2019 - برزیل است و این روزها مشغول برگزاری بازی های تدارکاتی در آسیاست روز گذشته مقابل حریف درجه سومی میانمار به برتری 3 بر صفر رسید. تیم ملی بولیوی دیشب به ایران رسید و امروز در آزادی تمرین خواهد کرد. سزار فاریاس سرمربی تیم ملی بولیوی بر خلاف بازی با میانمار، در بازی با ایران از ترکیب اصلی استفاده خواهد کرد.

کشتی با ترکیب کامل به مجارستان می رود

سرانجام پس از کش و قوس های فراوان و با اختصاص ارز ثانویه از سوی بانک مرکزی به فدراسیون کشتی، تیم های ملی کشتی با ترکیب کامل راهی رقابت های جهانی مجارستان می شوند. پس از درخواست فدراسیون کشتی و پیگیری های وزارت ورزش و جوانان، قرار است تیم های ملی کشتی ایران و کادر فنی آنها با ترکیب کامل عازم رقابت های کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی جهان 2018 در بوداپست مجارستان شوند. رضا لایق، دبیر فدراسیون کشتی گفت: فدراسیون کشتی در حال واریز معادل ریالی برای دریافت ارز ثانویه از بانک مرکزی است. وزارت ورزش نیز به بانک مرکزی نامه زده تا فدراسیون بتواند این ارز را دریافت کند. رقابت ها از پنج روز دیگر آغاز می شود. ابتدا مسابقات کشتی آزاد و سپس کشتی فرنگی برگزار خواهد شد.