آرشیو دوشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۷، شماره ۵۲۲۶
حوادث
۱۹

قتل در دوئل عشقی

تحقیقات پلیس برای دستگیری پسر جوانی که در دوئل عشقی مرتکب قتل شده بود، با انتشار عکس قاتل وارد مرحله تازه ای شد.

به گزارش جام جم، رسیدگی به این پرونده از 11 دی ماه سال گذشته و به دنبال گزارش قتلی در خیابان نبرد در دستور کار تیم جنایی تهران قرار گرفت. ماموران با حضور در محل دریافتند، جوان 26 ساله ای با ضربه چاقو به قتل رسیده است. مادر مقتول در تحقیقات گفت: پسرم ساعت 15 از خواب بیدار شد و عصبانی با فردی صحبت کرد و قصد بیرون رفتن از خانه را داشت که خواستم منتظر برادرش بماند و تنها نرود که قبول نکرد. چند دقیقه بعد صدای فریاد و داد از داخل کوچه آمد. وقتی به بیرون از خانه رفتم، پسرم را غرق در خون دیدم که روی زمین افتاده؛ پس از رسیدن اورژانس به من اعلام شد که پسرم فوت کرده است .

در ادامه مشخص شد، مقتول روز قبل با یکی از دوستانش به نام آرش درگیر شده بود. با کشف این سرنخ، روز بعد آرش دستگیر شد. آرش در تحقیقات گفت: مقتول از چندی قبل با دختر جوانی آشنا شده بود. یکی از بچه های محل به نام بهزاد هم سابقه دوستی با این دختر را داشت. آنها بر سر این دختر با هم اختلاف داشتند. روز حادثه بهزاد با مقتول تماس گرفت و خواست به پارک سر کوچه بیاید. در آنجا با هم درگیر شدند. قصد پایان به درگیری شان را داشتم که مقتول روی زمین افتاد و بهزاد فرار کرد.

در ادامه اقدامات پلیسی، کارآگاهان با شناسایی محل کار متهم اصلی پرونده در منطقه شمال شهر تهران به عنوان پیک موتوری یک رستوران و همچنین محل سکونتش در خیابان نبرد متوجه شدند بهزاد پس از ارتکاب جنایت متواری شده و پس از آن هیچ اطلاع از وی وجود ندارد. افرادی که از مخفیگاه متهم اطلاع دارند، می توانند از طریق شماره 51055437 اطلاعات خود را در اختیار کارآگاهان قرار دهند.